Saturday, July 26, 2014

Uus hingamine - #100blogipäeva (39/100)

Ma tunnen, et kaks vaba päeva annab justkui uue hingamise kõigele.

Kui ma neljapäeva õhtul lõpuks Tartusse koju jõudsin, olin ma nii väsinud, et suutsin ennast vaevalt voodisse veeretada.

Reedel olin ma juba tegutsemistahet täis. Sõitsime ennelõunasel ajal suvilasse, mille rannas veetsime 3 h. Kolmest tunnist pool olime vees. Ujusime, sulistasime, pritsisime, hüppasime jne. Järves on hetkel lihtsalt supermõnus vesi.

Mu vennal ja tema elukaaslasel tuli äkitselt mõte minna Pärnusse. Kiirelt panime asjad kokku, vaevalt mahtusime ise autosse ja alustasimegi teekonda suvepealinna. Kuna Pärnusse jõudsime me üpris hilja, siis reedel me merevette enam ujuma ei läinud. Steffanisse pitsast sööma läksime aga küll. Ööhämaruses otsisime veel telkimispaika. Leidsime ühe toreda telkla Valgerannas.

Tänast hommikut alustasime ka rannas, seekord siis mere ääres. Valgerannas oli üpris mõnus, sest rahvast on seal oluliselt vähem kui Pärnus olevas rannas. Aga vesi on siiski soolane ja mõnusalt jahutav. Kena pruunika jume sain ka Pärnust.

Tõesti toredad kaks päeva olid need. Kui me nüüd õhtul agasi Viljandisse jõudsin, siis hüppasime veel Viljandi järvest ka läbi. Hea värskendus sellisele kuumale ilmale. Viljandi üürikodusse jõudes ei mõelnud ma kaua, kiirelt panin ma jooksuriided selga ja läksin Viljandit avastama. Oh, mulle hirmasti meeldib uusi tänavaid uudistada. Vahepeal peatusin bussipeatuses, et uurida Viljandi kaarti, et ma päris ära ei eksiks. Õnneks pärast 75 minutit jõudsin kenasti tagasi enda ajutisse kodusse. Mõnus kosutav jooks oli see.

Ees on mind ootamas jällegi 3 pingelist tööpäeva. Loodetavasti pean vastu.

2 comments:

Margit Partei said...

Kõlab nagu unistuste nädalavahetus. :)

Miina said...

Absoluutselt oli tegemist mõnusa nädalavahetusega ;)