Saturday, July 19, 2014

Blogijate kokkutulek - #100blogipäeva (32/100)

Täna toimus kauaoodatud tervise(spordi)blogijate kokkutulek. Hommikul oli mul isegi väike ärevus sees, kuna ekstravirtuaalselt polnud ma ühegi teise blogijaga pikemalt kohtunud. Mõne sõna olen varasemalt Heidiga Novembrijooksul vahetanud ja Margitit olen trehvanud Olümpiajooksul.

Kohtumispaigaks oli MyFitness spordiklubi Lõunakeskuses. Sinna läksin ma jalgrattaga, mistõttu väike eelsoojendus algavaks trenniks oli tehtud. Peagi kohtusingi Elari, Hiie-Liini, Margiti, Heidi ja Liisaga. Uskumatu, aga päris elus on nad veelgi sõbralikumad ja ägedamad!!

Elari eestvedamisel tegime bodypumpi trenni tervelt 2 h. Kuna mina tegin bodypumpiga tutvust alles kolmandat korda, siis raskused olid mul oluliselt väiksemad kui teistel blogijatel. Samuti minu tehnika on väga vilets. Aga ma ei tundnud ennast teiste supersportlase keskel sugugi halvasti. Aga respect teistele rammumeestele! Lihtsalt võimas!

Vahepeal, kui oli hingetõmbe aeg, siis jagas Elari kõigile kokkutulekule saabunud blogijatele kingitusi - isetehtud ahjusoe leib. Mmm, väga maitsev!! Andsin oma vanematele ka maitsta ja neile maitses see ka väga. Aitäh!! Sööks ühekorraga terve pätsi ära :D

Elari küpsetatud leib

























Trenni lõpetuseks toimus meil väike photoshoot. Näitasime jõu- ja ilunumbreid. Fotod peagi.


Hiie-Liin erakogu











Hiie-Liin erakogu















Margiti ja Heidiga; Hiie-Liin erakogu















































Peale trenni jõudsin ma kiiresti raske spordikoti vanemate juures maha panna ja liikusin rattaga edasi järgmisesse kohta, milleks oli Newtoni kohvik Ahhaa keskuses. Imemaitsev söök oli. Mina sõin sooja kanasalatit ja see oli tõesti hea. Soovitan soojalt ;) Newtonis saime ka pikemalt jutustada, aga siiski ma pean ütlema, et seesugust üritust peab varsti kordama, sest paljud jutud jäid ju rääkimata.


Vot nii lõbusad nad ongi!

















Soe kanasalat


























Vahepeal kallistasime kohtumise lõpetamiseks Liisat ja Heidit, sest nendel oli aeg minna edasi. Meie neljakesi läksime Ahhaasse. Teadusteater ja muud atraktsioonid olid huvitavad, kuid kindlasti vajaksid veel pikemat süvenemist.
Teadusteater

























See olekski lühikokkuvõte tänasest toredast blogijate kokkutulekust. Lisan varsti antud postituse juurde rohkem pilte.


Hiie-Liin erakogu


















Ma olen väga õnnelik, et ma teiega täna kohtusin! Ja kui minu teha oleks, siis järgmine kokkutulek võiks kesta isegi 2 päeva, sest ilmselgelt on meil koos palju teha ja rääkida. Aitäh teile :)

2 comments:

Unknown said...

Sa oled sõna otseses mõttes imeline Naisterahvas! Aitäh, et oled nii soe ja siiras, Sinuga oli meeldiv tutvuda! :)

Miina said...

Oi aitäh :)
Minul oli samuti tore sinu ja kõigi teistega tuttavaks saada :)