Sunday, July 20, 2014

Nädala kokkuvõte (14.07 - 20.07) - #100blogipäeva (33/100)



Nädala alguses oli plaan teha pikem sõit rattaga, kuid olude sunnil ei tulnud sellest midagi välja. Siiski neljal päeval kasutasin ratast transpordivahendina.

Kolmapäeval tegime elukaaslasega mõnusa õhtuse jooksutiiru. Kuna kellaaeg oli hiline, siis pikemalt me ei jooksnud. Aga hea une hommikuni tagas jooks küll.

Reede hommikul läks uni varakult ära ja läksin välja mägesid jooskma. Alustasin trenni 1 km soojendusjooksuga ja seejärel tegin oma kodukandi tänavatel 3x45 sek kiiret jooksu mäest üles ja lasin pulsil rahulikult alla tulla. Pulsivöö unustasin ma aga koju, mistõttu jooksin sisetunde järgi. Otsa jooksin veel paar kilomeetrit. Vasak jalg hakkas jooksu ajal jällegi valutama, mis ei meeldi mulle üldse.

Laupäeval toimus bodypump tervisespordiblogijatega, millest põgusalt rääkisin eile. Kui eile peale trenni tundsin ma ennast nii hästi, et sõitsin rattaga veel 14 km, siis täna hommikul enam nii mõnus ei olnud.

Täna (pühapäeval) oli plaanis pikk jooks. Kuna ma magasin pisut kehvasti ja lihastes on tugevasti piimhapet (ülakeha on tugevasti vatti saanud), siis jätan oma tänase jooksu ära. Loodan pika jooksu järele teha juba uue nädala alguses. Aga väikese sutsaka tegin rattaga ikka. 


Kokku olin aktiivne: 6h 27 min; 56,45 km
Jooks: 11,58 km
Ratas: 44,87 km
Bodypump x 1

No comments: