Wednesday, July 30, 2014

Tore päev - #100blogipäeva (43/100)

Nii tore oli hommikul jälle Tartusse jõuda. 3 km-ne jalutuskäik 3 kotiga nii tore ei olnud, kuid lõpuks jõudsin koju. Varustasin külmkapi head värsket kraami täis ning puhkasin veidi. Aga sellise kuumaga 5. korrusel puhkamine on suhteliselt vaevaline.

Mõtlesin teha ühe jõutrenni ja proovisin huvi pärast Freeletics appi, mis viimasel ajal populaarsust tundub koguvat. (Heidi ja Elari kirjutasid hiljuti sellest oma blogis). Appi, need burpee'd on nii rasked. Ma pole neid kunagi varem teinud ja ilmselt tehniliselt oli mu sooritus väga nõrk, aga vähemalt ühe treeningu (Aphrodite) tegin ma 27 min ja 9 sekundiga ära. Kindlasti pean millalgi seda trenni kordama, sest nagu ma mainisin, burpeed'd olid kindlasti tehniliselt väga nirud.


Freeletics; allikas











Mõnus oli ennast peale sellist rasket trenni värskendada. Juba järgmisel hetkel hüppasin jalgratta selga ja sõitsin vanemate juurde. Mõnusalt jahe on nende elamine. Toitsin kilpkonna ja lugesin värsket Anne&Stiili. Oh, kuidas ma naudin tööst vabu päevi. Saan teha kõike meelepärast ja muud ka.

Koju tagasi jõudes pidin peagi hakkama sättima, sest sõbranna Kanni kutsus mind tasuta kinno filmi "Sex tape" vaatama. Peaosades Cameron Diaz ja Jason Segel. Tegemist oli naistele mõeldud kinoõhtuga, kus lisaks filmi vaatamisele jagati nänni. Sai proovida minu jaoks uut siidrit Mokai. Ma pole suur alkoholitarbija, aga see oli tõesti maitsev. Tasuta sai veel kaasa sojajoogi, vitamiinivee ja muud sponsorite kraami. Lisaks loositi välja loosiauhindu. Ma polnud varem üldse teadlik seesugustest üritustest. Aga kokkuvõttes oli väga tore üritus ja tahaks edaspidigi seda väisata. Mis filmi puutub, siis see ajas ka mitmel puhul naerma. Tore meelelahutus!


Allikas















No comments: