Sunday, July 13, 2014

Nädala kokkuvõte (07.07 - 13.07) - #100blogipäeva (26/100)








Alustan taaskord nädala kokkuvõtete tegemist. Olen aru saanud, et treeningute analüüsimine aitab nii jooksmist kui ka taastumist efektiivsemaks muuta.

Kokkuvõttest on näha, et viiel päeval olin ratta seljas. Paraku ei saa ühtki punast kastikest rattatrennina arvestada, sest kasutasin ratast ainult transpordivahendina. Eelnevalt olen rääkinud oma tihedast praktikanädalast, mistõttu ei mahtunud trennid tõesti ajakavasse enne nädalavahetust.

Laupäevane jooks oli mõeldud kiire ja intensiivse trennina.  Kokku jooksin 10,3 km ajaga 1h 9 min kopikatega. Keskmine kiirus 6:45 min/km. Jooksin Emajõe kaldal ja laululava taga tegin 1 ringi kiirendusega mägesid ka. Mõnus! Jalgades oli üle hulga aja jällegi kergus. Peale jooksu tegin otsa 240 kükki. Kükkide tegemine oli ka mõnus!

Pühapäev. Täna õhtul oli plaanis pikk jooks (16-17 km). Juba esimesest kilomeetrist sain aru, et jalgades sellist kergust nagu eile ei ole. Ilm oli ka olulist tummisem. Termomeeter näitas 24*C (päikest ei olnud) ja kohati oli lausa raske hingata. Ootasin, et hakkaks vaikselt tibutama, tuleks õhku juurde. Jooksin enam-vähem sama rada nagu eile. Tekkisid ka negatiivsed mõtted, et jätaks jooksu pooleli. Alates 4 kilomeetrist, kui olin laululava kandis, muutusid sääred eriti raskeks ja valulikuks. Olin valmis juba emale helistama, et teda järele kutsuda. Ei ole ammu midagi sellist kogenud. Jäin korraks seisma, jalad lõid ikka tuld. Ja see ei olnud lihasvalu. Pidasin endaga aru ja sain aru, et pikk jooks jääb täna ära. Mingil hetkel hakkas tugevasti sadama ka. Olin sunnitud jälle väikese peatuse tegema. Kokku jooksin 8,3 km. Aeg: 1h 3 min. Keskmine kiirus 7:37 min/km.

Minu puhul kehtib vist see, et kahte intensiivset trenni järjest päevadel ei tasu teha. Peab tegelema parema aja planeerimise ja sellest lähtuvalt ka taastumisega.

Kokku olin aktiivne: 4h 52 min, 51,59 km
Jooks: 18, 62 km
Ratas: 32,98 km






2 comments:

Kanni said...

Mis rakendust sa kasutad oma treeningute salvestamiseks?

Miina said...

Mul on Garmin spordikell ja sellel on oma tarkvara Internetis.