Monday, July 21, 2014

Pakin kohvrit - #100blogipäeva (34/100)

Pakin kohvrit, sest homsest sõidan Viljandisse, kus ma järgmised 5 ja pool nädalat elan. Ei, tegemist ei ole mingisuguse tõsielulise sarja ega muu seesuguse ettevõtmisega. Asun Viljandisse just nii pikaks ajaks töö tõttu. Kardan, et ma ei jõua nii sageli ja pikalt siia kirjutama, kui tahaks. Vabal ajal võtan siiski plaani proovida erinevaid jooksuradu Viljandis, ujuda Viljandi järves, külastada folki ja mida kõike veel. Veel loodan, et ümberasumine tõttu säilitan ma tervislikud toitumisharjumused. Aga, mis veel olulisem, ma väga loodan, et ma saan oma tööga hästi hakkama.  

Tahaks töötegemise kõrvalt vähemalt nii palju joosta, et suudaks augustisse planeeritud jooksuvõistlused hea enesetundega ära joosta. Kuna see suvi on nii ulmeline töö/praktika tõttu, siis ma oma jooksuvõistlusele momendil mingeid ajalisi eesmärke üldse ei püstitagi. Võib-olla märkasite, et ma registreerisin ennast vahepeal Sketchers 5 km jooksule 20.augustil. 5-kilomeetrine distants ei kuulu küll mu lemmikute hulka, kuid miks mitte panna ennast proovile mõnel minu jaoks uuel võistlusel.

Aga nüüd tagasi pakkima, et järgmine kord edastada juba värsket infot Mulgimaalt.

No comments: