Tuesday, July 01, 2014

Minu jooksujalanõud - #100blogipäeva (14/100)

Hiljuti kirjutas Annaliisa, et on uute jooksujalanõude otsingul. Kirjutasin toona lühidalt ka enda jalanõudest. Aga miks mitte ennast korrata?!


1. Hea ilmaga jooksmisel kasutan Adidas Climacool jooksupotaseid. Ostsin need aasta eest Rademarist, hind oli ca 99 euri. Mulle meeldib, et need jalanõud on kerged, mõnusalt hingavad (õhuaugud), ilusad ja mugavad. Mis mind aga häiris oli see, et sisetald nihkus pika võistluse (Ööjooksu) ajal paigast ja see segas jooksule keskendumast. Aga mure lahendasin sellega, et kleepisin Super Attaki abil sisetalla jalatsipõhja külge kinni :D. Nõme on ka see, et vihmase ilmaga nendega jooksma ei lähe, kuna vesi tuleb
sisse. Aga kokkuvõttes meeldivad nad mulle väga.


Allikas



















2. Kehvema ilmaga ja lühemaid distantse jooksen Mizuno wave precision 12-ga. Nendega ma väga palju polegi jooksnud. Sain need eelmisel sügisel Linnajooksude läbimise eest. Varasemalt olen kirjutanud, et Linnajooksude auhinna kättesaamisega oli suur segadus ja ainult hea õnnega ma enam-vähem sobilikud jalanõud (nr 38) sain. Pikema jooksu jaoks nad siiski ei sobi, sest nad on suht väga parajad mulle ja võivad pigistama hakata. Sain need Sportlandi outletist, päris hind oli 130 euri. Meeldib mulle nende värvus ja mudel üldiselt. Negatiivsest küljest on tegemist liiga paraja jalanõuga ja tegelikult hind on kõrge (õnneks ise pidin ainult 30 euri juurde maksma).


Allikas

























3. Väga halva ilmaga ja talvel kasutan vanu Nike musti jooksupotaseid. Nad on nii vanad, et Internetist sobivat pilti pole võimalik leida. Ilmselt ostsin nad kunagi ~ 8 a tagasi Sportlandist ja hinda ei mäleta. Üldiselt olen nendega rahul olnud, va see, et vanasti alati pärast võistlusi olid varbaküüned sinised – ilmselgelt pigistasid! Aga muidu on nad väga vastupidavad :D. Kõva Mehe Jooksu pidasid ka kenasti vastu!


Peale Kõva Mehe Jooksu (paremat pilti mul momendil ei ole)

























Piinlik on tunnistada, kuid alates 2005. aastast olen oma 3 jalatsipaariga kenasti hakkama saanud.

Tahaksin kunagi kindlasti Asicseid proovida. Olen nii palju head nende kohta kuulnud. Aeg-ajalt on Rademaris ja Sportlandis Asicsitele ka superpakkumised. Nüüd ca 1,5 kuu eest oli mõni parem paar isegi alla 100 euri. Korra proovisin neid ka jalga ja tõepoolest väga mugavad tundusid. Õnneks või kahjuks suutsin ostukiusatusele vastu panna.

3 comments:

Maris said...

Huvitaval kombel on mulle jalanõud riiulisse viimase aasta jooksul igasugu huvitavaid botaseid siginenud :D varem olid mul ikka ühed ainult (no parematel aegadel ehk kaks paari). Samas on hea, kui on mitu paari- siis saadki kaaluda arvestades ilma, distantsi pikkust ja sadat muud mõjutavat faktorit, et millised just täna jalga panna sportimiseks :)

Miina said...

Absoluutselt olen sama meelt, et mida laiem valik jalanõusid seda parem ;)

annaliisa said...

Jätsin tol korral sulle täitsa vastamata, aga sain hea ülevaate küll ;)
Ka minul on asicsid, mis on muidu täiesti suurepärased ja istuvad hästi, aga mulle valmistab suurt muret just see, et neil talla all augud on. Vähe sellest, et talvel ning vihmase ilmaga ei saa joosta, ei saa pikki ringe teha ka kruusateedel, sest varvaste vahele kogunev tolm hakkab lihtsalt hirmsasti hõõruma :D