Wednesday, July 16, 2014

Kingitus Rademarilt vol 2 - #100blogipäeva (29/100)

Juba pikemat aega olin ma ilusate pikkade jooksu-/treeningpükste otsingul. Minu üllatuseks olid Rademari kingikotis ühed sellised imelised püksid. Ma kohe räägin lähemalt, miks nad nii imelised on.

Tegemist on Röhnisch firma shape Willa pükstega. Varasemalt lähem kokkupuude antud firmaga mul puudus. Kui ma aga püksid jalga tõmbasin, siis armusin neisse täielikult. Konkreetselt need püksid, mis mul pildil jalas on, on shape-tüüpi. Neil on supersalendav efekt ja ma tunnen ennast neis väga mugavalt. Püksid on katsudes mõnusalt siledad ja mul on tunne, et need imepüksid varjavad mu ebatäiuslikke külgi suurepäraselt. Isegi mu elukaaslane ütles: "Wow, wow, wow!!". Kui tavaliselt ei pane minu meespool eriti midagi tähele, siis nende pükstega on tähelepanu garanteeritud! Ainult nende pükste pärast ma juba ootan jahedamate ilmade saabumist :D












































Röhnischi puhul on tegemist Rootsi perefirmaga, mis valmistab treening- ja golfiriideid alates 1945.aastast. Firma loojaks on Rootsi esimene kuldmedali saanud võimleja Hellmut Röhnisch. Ettevõte keskendus esialgu võimlemistehnika/varustuse (rõngad jm) tootmisele, kuid hiljem laiendas oma toodangut riiete suunal.


Firma asutaja Hellmut Rönisch; Allikas

























Momendil ma sirvingi Röhnisch e-poodi. Ja kõik riided on niii ilusad. Tõenäoliselt muretsen endale varsti veel ühed püksid. Päriselt ka, see ei ole mingi tobe reklaam neile pükstele, vaid need püksid on tõesti imelised! 

Röhnisch shape treeningpükse on võimalik vaadata, katsuda ja endale soetada  Rademari spordipoest.


Veel ilusaid pükse; Allikas



















Aitäh, Rademar!!

2 comments:

Kanni said...

Hea reklaam :P

Miina said...

Hehee :D Ei olnud üldse reklaamina mõeldud, aga tore, kui meeldis :)