Sunday, July 27, 2014

Nädala kokkuvõte (21.07 - 27.07) - #100blogipäeva (40/100)






Minu nädal nägi välja enam-vähem selline nagu üleval kirjas. Mõned kõnnikilomeetrid, meres sulistamine, sulgpalli mängimine on kirja panemata. 3 pikka tööpäeva ja 2-päevame puhkamine-trippimine mahtus siis ka nädalasse.

Teisipäevasel jooksul tutvusin oma praeguse kodukandiga. Jalg hakkas jällegi valutama.

Reedel ujusime järves koos abivahendiga (kummimadrats) ja ilma. Lisaks sai palju sulistatud, parvelt vette hüpatud jne. Mõnus!

Laupäeval tegin ühe pikema tutvustiiru siinsamas Viljandis. Nii mõnus oli! Oleks pikemaltki jooksnud, kuid pimedaks hakkas minema. 10,3 km see tiir oli.

Kokku olin aktiivne 24,07 km (4h 18 min).
Jooks: 16, 26 km (1h 58 min)
Ujumine: 1 km +

Olen veel vahepeal teinud jõuharjutusi, mida Garmin-i päevikusse samuti kirja ei pane. Homme tahakski kirjutada jõuharjutustest lähemalt.

Vilets lugu, et nii vähe olen jooksnud, kuid uuel nädal ehk juba rohkem, kaugemale ja kiiremini. Elame, näeme!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mõne sõna pajataks ka ebatervislikest valikutest. Nimelt läksin täna tööle, kaasas üks armas roheline (Golden) õunake. Kas pole mitte tore tervislik vahepala? Kui siis ükskord nälg tahtis juba silmanägemise ära võtta, oli kl 14 saamas ja läksin sööma. Minu kahjuks selgus, et söökla ei ole nädalavahetusel üldsegi lahti. Rahakoti vahel oli mul ainult 1-eurone müntja pangakaart,pangaautomaati aga läheduses ei ole. Mida sellisel puhul teha?! Õnneks või kahjuks on töö juures automaadid, mis on varustatud suhteliselt kahjulike snäkkidega. Kuna mul oli vaja kõht oli väga tühi ja koju saan ma alles peale kella kaheksat õhtul, siis läksid loosi kaks 7-days saiakest. Ma olen juba pikka aega unistatud automaatidest, mis oleksid varustatud puuviljadega ja muu kasuliku kraamiga.

No comments: