Thursday, July 17, 2014

Pahuksis Garminiga - #100blogipäeva (30/100)

Mul on vaikselt kogunenud teemasid, millest tahaksin kirjutada. Üheks neist oleks postitus minu toredast spordikellast Garmin Forerunner 110, mida nüüdseks olen kasutanud 1,5 aastat.


Allikas




















Peale kerget jooksu eile hilisõhtul asusin informatsiooni kellalt arvutisse laadima, kui ühel hetkel kustus Garmini ekraan. Ekraan oli must ja pilti ette enam ei tulnud. Mainin veel vahepeal, et kell ei ole saanud ei obadusi ega ei ole kukkunud kõrgustelt. Ehk olen üpris hoolas ja ettevaatlik kella kasutaja.

Vajutasin korduvalt "power" nuppu, et kella sisse lülitada. Ei õnnestunud! Siis proovisin erinevaid nuppe üheaegselt vajutuses hoida. Kasutu tegevus! Olin täiesti ahastuses!! Kas 172 eurone kell peabki ainult 1,5 aastat vastu?!

Olin valmis juba otsima garantii üles ja võtma ühendust Garmin ostukohaga.

Öö oli Garmini tõttu rahutu. Iga aasta ju sellist suurt väljaminekut oma säästude eest teha ei taha. Ok, mul on olemas muidugi mu vana spordikell Polar F6, aga minu vana Polar ei ole GPS-iga ühendatav.

Hommikul oli plaan sõita esimese asjana vanemate juurde, kus peaksid olema mu kella garantii ja muu vajalik. Seejärel võtan ühendust Garmin netipoega, kust ma kella ostsin. Ja siis ilmselt läheb mitu nädalat-mitu kuud kuni mu kellast lõpuks asja saab. See tähendab aga seda, et poolmaraton ja muud sportlikud tegevused tuleb harjumatult ilma kellata joosta. Oh issand! Selline stsenaarium oli mul juba valmis mõeldud.

Aga alati tuleb appi võtta sõber Internet. Leidsin huvitava lehekülje --> How to fix a Garmin 110 black screen. (Vajuta siia!). Tuleb välja, et ma pole esimene, kellel selline probleem tekkis. Leheküljel on 5 erinevat võimalust, kuidas äratada oma kellakene ellu. Proovisin esimest. Kasutu! Proovisin teist varianti. Ikka ei tööta! Proovisin kolmandat. Ja nii uskumatu, kui see ka pole, mu Garmini ekraanile ilmus Garmini embleem!!! Mu kell ärkas ellu! Jeeee!! Lugesin ühest kohast, et kui selliseid karme restardi-meetodeid rakendada, võib juhtuda, et kella mälust kaob kogu varasem treeningajalugu (k.a mu eilne õhtujooks). Aga see kahju on musta ekraaniga kellaga võrreldes praktiliselt olematu. Kohe ilmus ekraanile "low battery" ja panin aku laadima.

Tuleb välja, et hommik on ikkagi õhtust targem. Ja mis veel toredam, mu treeningajalugu on alles!


Desperate times call desperate measures!

No comments: