Thursday, January 01, 2015

2014.aasta kokkuvõte

Kuidas mul 2014.a läks? Vaadates tagasi 2014.a alguses püsitatud eesmärkidele...

1. Usalda,  aga kontrolli! Usun, et järgin üha enam seda põhimõtet. Eriti, mis puudutab erialast tööd ja teadmisi.

2. Tahan õppimises eriti hoolas olla. Raske on seda hinnata, kas olen nüüd eriti hoolas olnud või mitte, kuid mõlemad semestrid 2014. aastal lõpetasin edukalt, lisaks tegelen ühe huvitava projektiga, käin tööl ja juba nädala pärast teen ühe avaliku esinemise.

3. Püüan olla treeningutes järjepidev. Selle punktiga olen üpris rahul. Suutsin olla järjepidevam kui hooajal 2013.a.


4. Üheks eesmärgiks on võistlustel aegade parandamine. Unistus on poolmaratoni aega parandada. Mõnevõrra sain ka selle ülesandega hakkama. Purustasin oma varasema 5 km (Skechers 5 km jooks) ja 21,1 km rekordi. Eriti uhke olen just poolmaratoni tulemuse üle Rakvere Ööjooksul, mille läbisin väga hea enesetundega. 

5. Tahaks osa võtta mõnest teistsugusest võistlusest. Kuigi aasta alguses pidasin silmas suusa- või rattavõistlust, siis midagi teistsugust ma siiski ka tegin. Antud võistluse nimi oli Kõva mehe jooks ja see jääb küll terveks eluks meelde. 10 kilomeetrit erinevaid takistusi: heinapallid, tiik, oja, sein ja palju muud. Lõpp hea, kõik hea.

5. Panna ennast proovile minu tuleviku ametis. Juuli lõpust alates töötan minu tuleviku eriala ühe võimaliku "spetsialistina".

6. Tunda elust rõõmu ja rohkem optimismi! Hommikuti ärgates sageli kordan mõttes: "Today is a brand new day. A fresh start..". Ma usun, et olen tegelikult suhteliselt rõõmsameelne inimene, kuid mõni keeruline situatsioon võib küll musta masendust tekitada. 

7. Tahaks võtta sagedamini ilukirjanduslikke või mistahes muid mitteerialaseid raamatuid kätte. 100% rahul ma sellega pole, kuid mitmesuguseid huvitavaid raamatuid lisaks erialalisele kirjandusele sai loetud. Neist põnevamad "Intern", "Intern 2", "100-aastane, kes hüppas aknast välja ja kadus", "Naine emana" ja praegu loen raamatut "Pahateadus".

8. Lõplikult saada korteri remondiga valmis. Kui ma aasta alguses selle punkti panin kirja, siis väga usku mul sellesse polnud, kuid sügisel lõpetasime ka viimase toa remondi. Mitmesse tuppa oleme saanud kardinad ette ja lambid üles. Juhuu!


9. Iseseisva eluga saada kenasti hakkama. Olen arvamusel, et selle punktiga võib samuti suurel määral rahule jääda. Suured tänud minu ja mu elukaaslase vanematele, kes on alati valmis meid jõu ja nõuga aitama.

10. Mõelda vähem mõttetutest asjadest/inimestest. Hahaa! Vot see on see keeruline punktike, mis mõningal määral kattub punktiga 6.

11. Süüa tervislikumalt. Rohkem rohelist, vähem kollast (nisujahuprodukte). Ma siiralt usun, et olen hakanud rohkem jälgima, mida ja kuidas ma söön. Ühes asjas olen kindel, vett ma joon igapäevaselt ja seda oluliselt rohkem kui 2013.aastal. Eelistan täisterajahust valmistatud leiba ja väga sageli, kui mitte alati on põhitoidu kõrval olemas toorsalat.


Aasta numbrites ja kokkuvõtlikult:
  • Kokku läbisin erineval viisil 1475, 18 km (2013.a 1409 km)
  • Jooks (106 korda): 800,48 km (2013.a 612,47 km), aeg 94 h 28 min (2013.a 70h 15 min), keskmine kiirus 8,5 km/h (2013.a 8,7 km/h), keskmine pulss 161x/min (2013.a 169x/min).
  • Rattaga läbisin 336 km (2013.a 348, 56 km)
  • Suusatasin 16,1 km - süüdistagem kehva suusailma! (2013.a 33,15 km) 
  • Ujusin (14 korda): 12,65 km (2013.a 0,75 km)
  • Vesiaeroobika (8 korda): 5h 8 min
  • Uisutamine 0 km  - kehv uisuilm ( 2013.a 22,11 km)
  • Kõnd 301,93 km (2013.a 392,68 km)

Võistlused (5 võistlust):

2014.aastal tegin oma blogi laiemale üldsusele rohkem avalikuks. Sain uusi ägedaid tutvusi tervsispordiblogijate kokkutulekultRademari kaubandusvõrgust ja projektiga tegeledes. 




Oli väga vahva aasta! Loodetavasti 2015.a on veelgi ägedam!!


No comments: