Saturday, January 03, 2015

Eesmärgid aastaks 2015

Tegemist on minu jaoks väga olulise aastaga. Nimelt on kohe-kohe lõppemas ülikool ja sestap on käesoleval aastal kool ja sellega seonduv minu jaoks prioriteet number üks. Mõned eesmärgid aastaks 2015:

1. Tahan ülikooli edukalt ära lõpetada. Alles jäänud poole aasta jooksul on mul vaja teha praktika kolmes aines + lõpueksam. See tähendab päevast-päeva intensiivset õppimist, kuna lõpueksamil on 3,5 aasta materjal. Selle kõige tõttu kardan, et satun järgmiste kuude jooksul harvem siia blogisse.

2. Tahan soovitud erialale sisse saada. See eeldab samuti metsikut õppimist.

3. Tahan treeningutes olla võimalikult järjepidev. Elan põhimõtte "terves kehas terve vaim" järgi.

4. Lugeda palju ilukirjanduslikke teoseid. Tõenäoliselt lükkub konkreetne eesmärk suvesse.

5. Olla avatud erinevatele teadmistele. Usun, et laia silmaringi olemasolu nii minu valdkonnas kui  üleüldiselt tuleb alati kasuks.

6. Loodan, et tööl käimine ei sega minu lõpueksamiks ja sisseastumisteks valmistumist.

7. Suvel või hiljemalt sügisel võiks võtta osa mõnest toredast rahvaspordiüritusest. Hetkel ei ole ühtegi mõtet selles vallas ja kuna antud poolaastal on minu prioriteet nr 1 kool, siis ongi parem, kui ma liiga palju võistlustele ei keskendu. 

8. Toitumine vajab kindlasti edasist põhjalikumat jälgimist, kuid ilmselt käesoleva poole aasta jooksul ei heida ma liigset magusa tarbimist endale ette. Aju vajab seda.

9. Korduspunktid aastast 2014. Tahan iseseisva eluga kenasti edaspidigi hakkama saada. Mõelda vähem mõttetutest asjadest. Olla positiivse ellusuhtumisega.

10. Olla kultuurne: teater, kino, kontsert. Igatsen väga näha üht head teatrietendust. Ma ei mäletagi, millal viimati sai teatris käidud.

11. Leida aega lähedaste ja sõprade jaoks.

12. Olla endaga igakülgselt rahul. Ma usun, et see punktike ei ole oma tähtsuselt sugugi vähem oluline. See puudutab nii väljanägemist, edusamme koolis, spordis ja muud.

13. Pärast lõpetamist ja sisseatumiskatseid tahaks teha ühe mõnusa soojamaareisi. Veel ei tea, millal ja kuhu võiks minna.

14. Proovida midagi uut ja põnevat. Pean siinkohal silmas trenni, võistlust, toiduainet.

15. Oska puhata! Mul on viimasel ajal sellega probleeme, et ma olen enda elu nii ära planeerinud, et mul ei ole aega puhkuseks või kui on, siis kõik elu liigub virr-varrina silme eest läbi.

Lõpetuseks näitan jõulukingitust, mille sain lähedastelt ja mille üle olen super rõõmus! Aitäh :)

Minu jõulukink: C. McDougall raamat "Jooksjana sündinud",
minu esimesed ujumisprillid Speedo, minu esimesed CEP
kompressioonsäärised.

2 comments:

Urmo said...

Kordaminekuid eesmärkide elluviimisel! :)

Miina said...

Aitäh, Urmo :)