Sunday, January 25, 2015

Nädala kokkuvõte (19.01 - 25.01.15)







Nädala esimese poole olin kimpus külmetusega. Õnneks nädalavahetuseks tundsin ennast oluliselt paremini, mistõttu nädal kulmineerus mõnusa trenni ja toreda seltskonnaga.

Teisipäeval, kolmapäeval ja reedel tegelesin ainult kõndimisega, kuna ei olnud intensiivsemaks trenniks veel valmis. Kokku kõndisin nendel päevadel 14,43 km.

Laupäeval käisime Kuutsemäel. Mina valisin mäesuusad nagu viimati, kui seal käisin. Ja viimati sõitsin mäesuuska  5-6 aastat tagasi. Nii mõnus on see ikka! Ja erinevalt teistest kaaslastest, kes valisid lumelaua ja esialgu ukerdasid lumes, olin mina kohe pro ja vallutasin mägesid. Ilus loodus, ilus ilm ja milline adrenaliin. Kokku olime Kuutsemäel üle 4,5 h, sellest 3h kulus sõitmiseks. Ülejäänud aja olime järjekorras või sõitsime tõstukiga mäest üles. Pärast seda valmistas mu ema väga head sööki ja isa küttis sauna. Väga mõnus päev oli!











































Täna (pühapäeval) oli plaanis teha üks 7-8 km-ne jooksutiir. Läksin uut silda avastama ja sellest tingituna osutus jooksutiir veidi pikemaks. Lumises Tartus on mõnus joosta. Kokku 10 km, 1h 15 min 23 sek. Keskmine tempo 7:31 min/km ja pulss: 155x/min. Lihased andsid eilsest mäesuusatamisest veidi tunda.

Kokku läbisin nädala jooksul: 24,45 km + mäesuusatamine (6h 55 min)
Jooks: 10,02 km (1h 15 min)
Kõnd: 14,43 km (2h 40 min)
Mäesuusatamine: 3 h

No comments: