Monday, January 12, 2015

Nädala kokkuvõte (05.01 - 11.01.15)









Vabandan kõigi lugejate ees, kes pühapäevast alates uut blogipostitust ootasid. Paraku viimastel päevadel on nii kiire olnud, et raske on eluga sammu pidada. Nii näiteks unues eile koos teiste inimestega Sportsdirectist tellimuse tegemine sootuks.

Vaatamata sellele, et ülalpool esitatud tabel on treeningmahu poolest suhteliselt hõre, olen ma nädalaga rahul. Nädalasse mahtus praktika, jooksutrennid, elukaaslasega 5.a tähtpäeva pidamine, Tallinnas spa-s käimine ja ühes erialases huviringis ettekandeks valmistumine.

Esmaspäev. Olen varasemates postitustes kirjutanud, kuidas ma tellisin Sportsdirect.com veebilehelt Asics GT 1000 jooksujalanõud, mis minu jalale osutusid aga veidi kitsaks ning veel esmaspäevaks ei olnud õnnestunud mul neid maha müüa. Samal päeval lõin ma kõigele käega, võtsin Asicsid karbist välja, vahetasin sisetallad spetsiaalsete Footbalance sisetaldade vastu ja oh üllatust, jalanõu passis väga kenasti jalga. Läksin tegin ühe lühema jooksutiiru (5 km) ja jalanõu oli endiselt väga mõnus. Olen väga rõõmus, et keegi ei soovinud suhteliselt odava hinnaga (50.-) neid jalanõusid osta. Loo moraal: mõni asi vajab veidi "laagerdamist" ja siis uuesti proovimist.
Jooksust veel nii palju, et ilm oli päris krõbe -8*C (tuulega tundus -14*C), mistõttu esialgu oli päris külm. Siiski minu 2015.a esimene jooks oli vägagi nauditav ja seda tänu minu uutele jalanõudele.

Teisipäeval käisin ainult praktikal. + ettekande ettevalmistus

Kolmapäeval oli väga ilus päikesepaisteline ilm 9 miinuskraadiga. Otsustasin praktika toimumiskohast jalgsi koju minna. Enne, kui päike loojus, tegin ka ühe järjekordselt nauditava jooksutrenni (7 km). Panin jalga Asicsid ja nende imetabane jalga sobivus oli jällegi suurepärane. Kraadiklaas näitas väljas -9*C, kuid Garmin registreeris ilmaolusid kokku -17*C vääriliseks. Aga väga hea jooks oli kokkuvõttes, jalg oli kerge ning tuju hea.

Neljapäeval olin praktikal + valmistusin ettekandeks.

Reedel tegelesin jälle ettekandega. Et veidi pingeid maandada ja kuna ka jalgades oli kergus, tegin ühe kiirema jooksutrenni. 7 km, 43 min. Esimene kilomeeter oli kõige aeglasem. Ilmaolud soosisid kiirema trenni tegemist: +1*C, sulalumi ja väike tuuleke. Esimesed 2 km pidasin kenasti vastu, edasi läks enesetunne veidi kehvemaks, kuid pidasin lõpuni kenasti vastu. Pulss oli liiga kõrge (keskmine näitab, et oli 148x/min, kuid ma ei usu seda), valdavalt oli pulss siiski punases. Peab ilmselt sagedamini kiireid otsi tegema, mõjub värskendavalt. Kilomeetrite ajad olid järgmised:





Õhtul tähistasime elukaaslasega 5.a tähtpäeva.










Laupäeval sõitsime Tallinnasse spaasse - Tallink Spa & Conference Hotel. Meeldis hotelli lähedus südalinnale, mugavad toad ja maitsev hommikusöök. Spa-ala nägi välja üpris ekstravagantne hiiglaslike alasti mees- ja naisfiguuridega. Kahjuks, oli spaas veidi jahe, mistõttu suurem osa inimesi istus valdavalt mullivannis ja saunades. Ja vähe oli huvitavaid veeatraktsioone. 
Päeva jooksul sai kõnnikilomeetreid ka kogutud, kahjuks vahepeal unustasin kella uuesti tööle panna. Seega tegelik kilometraaž on veidi suurem.




















Pühapäeval saabusime Tartusse. Mul oli ettekandega seoses veel palju teha, mistõttu jooksma ei jõudnud.

Nädal numbrites: 31,64 km (4h 43 min)
Jooks: 19,22 km (2h 14 min)
Kõnd: 12, 42 km (2h 29 min)

Käesoleval nädalal tahaks rohkem joosta ja ujuma minna.

No comments: