Sunday, August 03, 2014

Nädala kokkuvõte (28.07 - 3.08) - #100blogipäeva (47/100)








Kolmapäeval proovisin huvi pärast Freeletics appi. Valisin trenniks Aphrodite. Kirjutasin sellest lähemalt siin. Raske oli! Burpeed vajavad harjutamist! Uuel nädalal tahaks proovida mingisugust teist Freeletics trenni. Lisaks kasutasin ratast transpordivahendina.  

Neljapäeval jooksin tõusvas tempos 8 km. Rademari facebooki kuulutus andis nii palju jõudu, et jooksin kaaslasega tõusvas tempos. Ja tore oli! Rohkem saab selle kohta lugeda siit.  

Laupäeval  oli plaanis teha viimane pikk jooks enne poolmaratoni. Miks just laupäeval? Sest pühapäeval (ehk täna) olen juba Viljandis ja teen siin kõvasti tööd. Kuna ilmad on üpris kuumad, siis oli mõttes jooksmisega alustada hommikul vara. Ja kuna õhtul hilja jõudsin Viljandisse, siis ei olnud kuhugi jooksu edasi lükata.  

Hommikuks ma äratust ei pannud. Silmad avasin 7:45, kiirelt tegin 2 võileiba maksapasteediga, panin riided selga ja läksingi välja. Oma kõigi toimetustega sain valmis kl 8.15, kui alustasin jooksu. Esimesed 6 km olid väga rasked ja kartsin, et sellest jooksust asja ei saa. Ilm oli väljas suhteliselt kena, 16 kraadi ja päike siras vastu. Õnneks olin ma hommikul kompressioonsukad jalga tõmmanud ja jalavalu, mis mind viimasel ajal kimbutab, ei olnudki. Mingil hetkel läks taevas pilve ja selle üle võib pika jooksu ajal ainult rõõmustada. Enne 8. kilomeetrit tekkis meeletu janu, hüppasin kiirelt R-kioskist läbi ja ostsin pudelivee kaasa. Iga kilomeetri läbimise eest premeerisin ennast loksu või paari lonksu veega. Ja nii mul seda vett jätkuski jooksu lõpuni.

Minu jooksurada kulges Vana-Ihaste ja Uue-Ihaste teel, seejärel mööda Emajõe kallast Tähtvere dendropargini ja tagasi. Alates 12-st kilomeetrist muutus jooksmine üha kergemaks. Ilmselt tundus lõpp juba käegakatsutav ja nii ka tempo tõusis. Kui jooksu keskmine tempo oli 7:29 min/km, siis lõpus oli see 6:39 min/km. Suurest jooksust väsinuna unustasin lõpus kella stopi peale vajutada. Esimesed fotojäädvustused tegin kui aeg oli 2 h 14 min. Jätkasin 2 min jooksul piltide tegemist, kuna eelmised olid udused.  Peale venitusharjutusi märkasin, et kell oli vahepeal tiksunud kuni 2 h 29 min. Kokku jooksin siis rahulikus tempos 18 km, ajaga 2h 14 min.

Pühapäev - täna oli tööl suhteliselt väsitav. Kõige enam väsitavad mõned inimesed. Nii ma siis sammusingi peale tööd poodi, kuhu oli päris pikk maa ja maandasin kõndides ja jäätist nosides pingeid. Lisaks kõndisin1 + 5 km enne ja pärast tööd.

Kokku olin aktiivne: 9 h 3 min
Jooks: 26,03 km (3h 3 min) - üle pika aja olen rahul!
Freeletics: 27 min 9 sek

No comments: