Wednesday, August 06, 2014

1/2 - #100blogipäeva (50/100)

Allikas


















Kas tõesti on juba "100 blogipäeva" raames 50% postitustest kirjutatud? Uskumatu, kui kiiresti on see läinud. Kardan, et sama kiiresti, kui mitte kiiremini möödub järelejäänud suvi.

Olen raske südamega võtnud vastu otsuse "100 blogipäeva postitusi" hetkel enam mitte kirjutada. Ma tunnen, et ma pean puhkama ja kui ma igapäevaselt puhke-, kui ka tööpäeva õhtul postitusi kirjutan, siis mul polegi sellist täielikult vaba päeva. Eriti, kuna mul ei ole juba viimased paar aastat sellist klassikalist koolilapse puhkust olnud, kus peale väsitavat kooliaastat saaks suvel "akusid laadida". Ning uus kooliaasta tõetab tulla vägagi pingeline, siis arvan, et otsus on õigustatud.

Ma olen alati arvanud, et kvaliteet on olulisem kui kvantiteet. Sestap edaspidi keskendungi pigem kvaliteedile.

2 comments:

Regiina said...

Mul on ka pooleli jätmise mõtted peas. Muu elu tundub olulisem, kui igapäev endale juurde tekitatud kohustus, mis alguses fun oli :)

Aga jään Su postitusi edaspidigi ootama ja lugema :)

Miina said...

Kindlasti ei jäta ma blogimist täielikult. Hetkel on küll suur kiusatus kirjutada uus postitus juba täna õhtul. Elame, näeme! Tuleb teha just seda, mis endale kõige õigem tundub ;)

Olen väga meelitatud, et minu postituste ilmumist oodatakse.

Aitäh, Regiina :)