Monday, August 11, 2014

Nädala kokkuvõte (4.08 - 10.08) - #100blogipäeva (53/100)







Antud nädalal sai üsna vähe higistatud (v.a töö ja kuum ilm). Hallid päevad on siis tööpäevad (Viljandis), mille järgselt või eelselt olen ma suutnud ainult kõndida. Pikemad kõndimised on tehtud kaugemal asuvasse poodi.  


Kolmapäev. Teisipäeva õhtust olin tagasi Tartus. Ma olen tööjärgsel päeval sageli täiesti "kutupiilu" ja üldse ei plaaninud jooksma minna. Kuna mu vend tuleb ka oma esimest poolmaratoni eeloleval laupäeval jooksma, siis tänu temale pisut enne kella 22 õhtul läksin siiski jooksma. Tegelikult jooksime kolmekesi (mina, vend ja mu elukaaslane). Hakkasime Tamme staadionil ringe jooksma. Pool ringi jooksime kolmekesi koos, siis pudenes meie seltskond vaikselt laiali. Kokku läbisin 7 km, aeg: 42min 36 sek. Viimase kilomeetri aeg oli 5:08, mis on päris hea. Pulsist ma parem ei räägi. Mulle tegelikult ei istu eriti staadioniringide jooksmine. Ma võin seal joosta paar ringi, kuid edasi hakkab mul igav. Mul on tunne, et liiga palju aega kulub mingi teekonna läbimiseks ja ma lõbustan ennast pideva kella vaatamisega. Jooksu lõpuks olin ma täiesti läbi.

Neljapäeval sõitsin rattaga 9,78 km. Aga see polnud treeningsõit, vaid kasutasin ratast transpordivahendina.

Reedel sõitsin tagasi Viljandisse, kus ma läbisin mõnusas rahulikus tempos (7:28 min/km) 9,1 km. Alguses oli jooks natuke raske päeval söödud šokolaadi tõttu. Alates 2.kilomeetrist hakkas jooks paremini kulgema. Jooksin oma Viljandi kodust Paala järveni, kus tegin 2 tiiru ja siis tagasi. Keskmine pulss 155x/min. Nii mõnus ilm oli! Inimesed sulistasid järves, päike loojus ja mina jooksin oma rahulikku jooksu. Ma nii armastan joosta mõnusas tempos suvel mõnusa ilmaga mõnusa lühikese riietusega. Liiga mõnus jutt.

Mul olid suured plaanid veel nädalavahetuseks (Freeletics + jooks), aga ma lihtsalt ei suutnud midagi enam välja pigistada. Uueks nädalaks mingeid lubadusi ei anna.

Kokku olin aktiivne 39,43 km 5h 44 min
Jooks: 16,44 km (1h 50 min)
Jõuharjutused: 6 min 22 sek

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Täna hommikul läks uni mul juba varakult ära. Pidasin pisut aru ja otsustasin siiski Tartusse tagasi sõita. Kõndisin oma 3 suure kotiga 3 km Viljandi bussijaama. Buss väljus juba kl 8:15. Ma olin nii õnnelik, et täna sain kenasti bussi peale. 

Kui ma Tartusse jõudsin, olin veel õnnelikum. Vanemad tulid mulle vastu ja viisid mind enda juurde, toitsid ja jutustasid. Käisin nii ema kui ka isaga veel kaubanduskeskustes.

Lõpuks peale kella 15 jõudsin megaväsinult enda koju, aga mul oli väsimusest hoolimata nii hea meel. Öeldakse, et kodu ei ole 4 seina, vaid kodu moodustavad selles elavad inimesed. Aga sel momendil tundsin, et need 4 või rohkem seina on minu jaoks nii olulised. Ma olen viimased päevad nii väga igatsenud kodus olemist. Kodu on koht, kus ma saan teha, mida ja millal ma tahan. 

Tegin endale mitu tundi muusikateraapiat. Ma pole ammu muusikat kuulanud. Raadiost tulev muusika on mind autoga/bussiga sõites sageli saatmas, aga millal ma viimati muusikat kuulasin. Ei mäletagi. Otsisin oma vanad head cd-plaadid ja arvuti muusikakataloogid välja ning kuulasin oma lemmiklaule. Nii mõnus ja lõõgastav! Peale paaritunnist muusikateraapiat läksin välja jooksma. Jooksin 7 km poolmaratoni võistlustempos. Esimesed 2 km olid väga mõnusad, siis aga tuli Riia mnt mägi. See oli paras katsumus. Aga läbi ma selle tegin ja hetkel on nii hea olla. 

5 päeva jäänud poolmaratonini. Rahulikku meelt!

No comments: