Sunday, August 24, 2014

Nädala kokkuvõte (18.08 - 24.08) - #100blogipäeva (61/100)






Tegemist oli üpris väsitava nädalaga, kuigi sportlik tegevus on üsna kasin. Kasin oli nädal seetõttu, et tööpäevi oli palju ja need on väga intensiivsed. Hallid päevad on siis tööpäevad Viljandis. Lisaks sellele tundsin, et keha vajab peale kahte võistlust nii lühikese aja jooksul puhkust.

Kolmapäeval käisin Skechers 5 km jooksuvõistlusel kodulinnas Tartus. Hindasin oma võimeid ja kehalist valmisolekut võistluseks vahetult pärast poolmaratoni üle. Pikemalt kirjutasin sellest siin. Aga kokkuvõttes on tegemist ühe kihvti võistlusega. Treenituse korraldatud võistlused on alati ägedad ;)

Neljapäeval oli plaanis kasutada ratast transpordivahendina. Olude sunnil jäi sõit nii lühikeseks. 

Pühapäeval (ehk täna) otsustasin pärast sünnipäevapidu minna jooksma. Kas oli kõht sünnipäevast liiga täis või jalad on endiselt võistlustest väsinud?! Igastahes oli raske jooks. Mul oli tunne, et ma jooksin aeglaselt ja ma tegelikult jooksin ka väga aeglaselt. Kuidagi üldse ei olnud minekut. Läbisin 6 km ajaga 49 min 22 sek, 8:13 min/km keskmine tempo. Keskmine pulss: 130x/min. Ilmselt see keskmine pulss on vale, kuna esimesed 500 meetrit ei läinud pulsiandur üldse tööle.

Ma väga loodan, et uuel nädalal on keha pisut värskem ja jõuan ennast rohkem liigutada.

Kokku olin aktiivne: 21,65 km ehk 2h 54 min
Jooks: 10,99 km (1h 15 min) väga nigel!

Täna alustasime ka remonti väikeses toas, mis meil eelmisel aastal ajapuudusel jäi remontimata. Saaks see tuba juba kiiremini valmis.


Pahtlilabidas - minu parim sõber

No comments: