Saturday, November 01, 2014

Oktoobri kokkuvõte

Üldine aktiivsus oktoobrikuus kilomeetrites: 158,22 km 

  • jooks 93,57 km (11h 2 min); 11 korda
keskmine pulss: 158x/min    tempo: 8,5 km/h
  • ratas 0 km
  • 2 korral käisin jõusaalis 2h 11min; lisaks tegin 3x iseseisvalt jõuharjutusi (~ 8 min/kord)
  • ujumine 3,3 km (2h 2 min); 4 korda
  • vesiaeroobika 2h 11 min; 3 korda
  • kõndimine 61,35 km (12h 26 min); 18 korda

Oktoobris oli koolitöö osakaal juba oluliselt suurem kui septembris. Lisaks sellele tegin praktikat 6 päeva.
Rääkides trennist, siis jalgrattaga ei sõitnud kahjuks kilomeetritki. Jooksukilometraaži olen suutnud sarnaselt septembrile enam-vähem säilitada (99,66 km vs 93,57 km) Tempo on võrreldes septembriga 0,1 km/h langenud, pulss on sama. Tore on veel see, et oktoobri viimaseks päevaks olen sellel aastal jooksnud 600 km, see on ainult 12 km vähem kui 2013.a terve aasta jooksukilometraaž. Ei tea, kas peaksin väga õnnetu olema, kuid ühtegi jooksuvõistlust oktoobrisse paraku ei mahtunud. Aga eriti rahul olen ma sellega, et jooksin ühe trennina sel kuul poolmaratoni. Olen suurendanud ujumise, vesiaeroobika ja kõndimise osakaalu. Rohkelt mahtus oktoobrisse ka seltskondlikke tegevusi sõbrannade, pere ja kursakaaslastega. Oktoobris tegin läbi ka ühe multivitamiinikuuri, millest kõnelen peagi.

Millised mõtted on mul novembriks? Tahaks, et ilmad oleksid sellised, et saaks kenasti jooksmisega edasi tegeleda. Tahaks ühe pikema jooksu (21 km) samuti novembris teha. Lund ja külmakraade ei oota üldse. Vesiaeroobika (või selle alternatiiv) + ujumine + jõusaal. Võistlusi ma novembriks ei planeeri. 

No comments: