Friday, October 31, 2014

Siit ja sealt

Teinekord möödub nädalaid võib-olla isegi kuu, mil ei toimu minu jaoks erilisi üritusi, kokkusaamisi jm. Käesolevat nädalat ei saa kindlasti sedamoodi kirjeldada. Rebaste ristimine, pidulik bankett õppejõudude tänamiseks, teaduskonna rebastepidu. Täna õhtul saan veel sõbrannadega üle mitme-setme aja kokku. 

Hetkel olen ma eilsest rebastepeost ja banketist veel väga unine ja loodan, et suudan sellest unetaolisest seisundist kiirelt virguda, sest minu päevatoimetuste hulka kuulub pika virtuaalseminari tegemine, vannitoa värvimine, üks jooksutiir, valikaine materjalide lugemine, sõbrannadega kohtumine.  

Muuhulgas tahtsin öelda, et kahjuks Novembrijooksule tänavu ei lähegi. Millegipärast unustasin ennast soodusregistreerimise ajal kirja panna ja ei näe põhjust seda ka kallima hinna eest teha. Seega võistluste poolest on selleks hooajaks kõik.

Järgmised 7 nädalat on kooli mõttes hullemad kui eelmised 9. Kui miski kannatab, siis ilmselt blogimine. Aga lähiajal on plaanis siiski teha väike kokkuvõte multivitamiinide tarbimisest.

Allikas

2 comments:

Kätlin said...

Mul sama jama Novembrijooksuga, et magasin soodusregistreerimise maha ja 5 km pärast taskuid tühjendama ei hakka. Lähen ja jooksen parem niisama tempokalt 5km ära.

Muuseas, juhtusin su vanu postitusi lugema. Neid päris algusaegade omasid ja nii lahe kuidas su kirjastiil on muutunud. Tundus, et tol korral panid kõik emotsioonid kirja ära, kuid nüüd mõtled ehk rohkem enne kas avaldada või mitte?Tegelikult on vahva śellist vahetut teksti lugeda.(ära jumala eest hakka neid tekste kustutama!). :)

Miina said...

Natuke kurb on selle Novembrijooksu pärast. Juba traditsiooniks kujunenud üritus, aga tõepoolest võin oma lõbuks ka sel päeval 5 km joosta.

Hahaa. Mu blogil oli selle kirjutamise algusaegadel hoopiski teine eesmärk. Tahtsin kirjutada kõik või peaaegu kõik ülikooliga seonduva üles. Mingil hetkel piirasin ka blogi kättesaadavust.

Seoses jooksulainele minekuga alates 2012.aastast ei kirjuta ma tõepoolest enam nii palju koolist, sest kes tahaks lugeda: a la nii raske eksam oli vms.

Umbes kuu aega tagasi vaatasin kriitilise pilguga mõningaid varasemaid postitusi ja oli ka seesuguseid, mis lendasid prügikasti, sest praegune mina ei tolereeri enam sellist kõnepruuki. :)