Sunday, November 23, 2014

Nädala kokkuvõte (17.11 - 23.11.14)








Nädala algus oli paljutõotav, kuid ebaselgetel asjaoludel vajus nädalalõpp väga ära.

Esmaspäeval proovisin vahelduseks süvaveeaeroobikat, mis mulle eriti ei meeldinud. Miks? Nimelt kasutatakse süvaveeaeroobikas vööd, mis aitab sportijatel kergemini veepinnal püsida. Vöö oli mulle vist veidi suur ja mul ei õnnestunud seda paremini kohendada. Olukord päädis sellega, et tunni lõpuks olid mu kaenlaalused täiesti ära hõõrutud, punetavad ja valulikud. Häda andis veel järgmisel päeval tunda. Ehk olen ma liiga karm süvaveeaeroobika suhtes, kuid hõõrutud kaenlaalused ei lasknud mul tõepoolest trenni nautida. Lisaks ujusin kokku 1 km.

Teisipäeval tegin kena 7-kilomeetrise jooksutrenni. Esimesed 5 km jooksin tõusvas tempos. Oi, kui hea oli kerge jalaga joosta. Aeg: 43 min 15 sek. Otsa tegin jõuharjutusi enda keharaskusega: 3 x (10 kätekõverdust (põlvedel), 10 kõhulihast, 10 kükki).

Kolmapäeval kõndisin veidi.

Neljapäeval käisin jõusaalis. Soojenduseks tegin 15 min (tõusvas tempos) 1,6 km jooksulindil jooksu. Jõusaalis tegin erinevate masinatega erinevatele lihasgruppidele harjutusi. Jõusaali treening andis veel järgmisel ja järgmisel päeval tunda. Käisin kinos "Gone Girl" vaatamas. Minusugusele kriminullide armastajale see film meeldis.

Reede hommik algas libedalt. Ööga oli jää kogu maa katnud. Kartsin, et planeeritud jooksutrenn jääb ära, kuid õnneks sadas lumi maha ja tegin õhtul enne lauamänguõhtut ühe kerge 6 km-se jooksu. Tõesti vahva on lumes joosta. Aeg: 44 min 34 sek.

Laupäeval ei plaaninud eriti peale koristamise, õppimise ja külaliste vastuvõtmise midagi muud teha. 

Pühapäevaks oli plaanitud pikk jooks. Millegipärast ei tulnud mul terve öö und. Siiani (kell on 20:10) ei ole ma veel sõba silmale saanud. Olen päris väsinud. Seetõttu jätsin jooksu ära. Ma tean, mida tähendab magamata öö järgselt trenni tegemine ja see ei ole meelakkumine. Väga kahju, et nädalalõpp vajus ära ja üldse on viimastel nädalatel kuidagi pessimistlikud postitused.

Kokku aktiivsust: 28,86 km (6h 43 min)
Jooks: 14,7 km (1h 43 min)
Ujumine: 1 km (37 min)
Süvaveeaeroobika: 44 min
Jõusaal: 1h + jõuharjutused 4 min

Mis saab järgmise nädala pikast jooksust? Eks see selgub järgmise nädala kokkuvõttes. Nüüd aga tagasi õppima, sest eksam on jälle tulemas. Ühest asjast tahaks järgmises postituses ka rääkida, mis veidi piirab minu trennitegemist.

No comments: