Saturday, November 01, 2014

Ööjooksu kurvastus

Rakvere Ööjooks on vaieldamatult minu üks lemmikumaid jooksuvõistlusi. Raske öelda, mis selle minu jaoks nii eriliseks teeb, kas pimedas jooksmine, punastes särkides koos jooksmise tunne, kaasaelavad rakverelased, minu esimene poolmaratoni kogemus, poolmaratoni rekord või hoopis midagi muud? Fakt on aga see, et ma armastan Rakvere Ööjooksu ning ootasin juba päev pärast  20. augustit uut poolmaratoni 2015.a hooajal. 

Mind tabas nagu välk selgest taevast, kui lugesin marathon100 leheküljelt artiklit, milles öeldi, et kehva tagasiside tõttu käesoleval hooajal jäetakse 2015.a aastal juubeliüritusel poolmaraton ära. Täesti arusaamatu käik minu arvates. Ma ei näe ennast sugugi 2015.a augustis Rakverre sõitmas, et joosta mõnel lühemal distantsil. Väga kurb! Ja kardan, et paljud teised, kel Ööjooksu poolmaratonilt toredad mälestused, jätavad samuti järgmisel aastal üritusele minemata. Väga kahju!

Allikas

3 comments:

Margit Partei said...

Jah, ka mind tabas eile suur hämmastus ja kurbus. Võistlusel olid küll oma negatiivsed küljed, aga selline asjade käik üllatas. Kahju!

Miina said...

Ei rõõmusta mind isegi see, et rahakotti jääb rohkem raha, kuna tegemist ei ole kõige odavama võistlusega.
Kas tõesti on nii raske tagada valgustatud võistlusrada juba järgmiseks aastaks? Variant on ka teha üritus varasemal kellaajal.

annaliisa said...

Mida? :O Minust on see täiesti mööda läinud. Minu absoluutne lemmiküritus :(