Sunday, November 09, 2014

Nädala kokkuvõte (3.11 - 9.11.14)








Antud nädal möödus suures osas õppimise tähemärgi all. Vaatama minu suurtele kartustele mahtus nädalasse ka head trenni ja lõbusaid ettevõtmisi.


Esmaspäev. Olin nädalavahetusel tubli ja tegin mõlemad virtuaalseminarid ette, mistõttu oli koolist vaba päev. Siiski oli mul vaja õppida reedeseks (kliinilise farmakoloogia) arvestuseks, mistõttu suurema osa esmaspäevast ma õppisin. 
Vahelduse mõttes käisin päevasel ajal vesiaeroobikas. Teine treener, teine muusika.  Eriti vahva oli aga see, et peale vesiaeroobikat sai kenasti ujuda.  Ujusin kiiruga 750 meetrit, sest kõht oli nii tühi. Tavaliselt pean ma täiega rabelema, et mitte kellelegi jalgu jääda või ujuma sinka-vonka aeglasematest ujujatest mööda, kuid esmaspäeval oli päevasel ajal tõesti vähe inimesi. Huvitav oli veel see, et basseini teises otsas olid mingisugused vigurujujad vms, kes väga kihvtilt tantsisid/ujusid ja mis veel ägedam, vee all oli seetõttu ka muusika. Nii lahe :D

Teisipäeval tegin ühe lühikese jooksu. Väga raske jooks oli! Kusjuures tempo oli ikka väga aeglane, kuid jalad olid tinarasked. Sugugi ei tahtnud nad edasi liikuda. Mingi ime läbi ma 7 kilomeetrit läbisin, aega kulus 53 minutit. 

Kolmapäeval ma suure osa ajast õppisin. Õppimise vahele tegin veidi 30 päeva jõuharjutusi: 1,5 min plank, 135 kükki, 18 kätekõverdust, 90 kõhulihast. Õhtul käisin sõbranna Kanniga Cinamonis naisteõhtul filmi vaatamas. Sel korral oli filmiks "Toppajad" ja toimusid jällegi loosimised ning nänni jagamine. Tegemist on romantilise komöödiaga, peaosas Keira Knightley. Ütleks, et täiesti kesktasemel film.

Neljapäeval õppisin-õppisin-õppisin. Järgmisel hetkel läksin välja ja panin tuhatnelja minema. Esimesed 4 kilomeetrit tegin päris head tempot. Järgmised 1,27 km lasin pulsil alla tulla. Kilomeetrite ajad olid järgmised: 6:06 min/km, 5:16 min/km, 5:18 min/km, 5:14 min/km. Keskmine pulss: 173x/min. Aeg-ajalt on päris mõnus kiireid trenne teha.

Reedel olin arvestuse pärast üsna magamata ja peale kooli suutsin ainult kõndida ja televiisorit vaadata.

Laupäeval olin terve päeva praktikal. Õhtul hakkasin isale kooki küpsetama.

Pühapäeval tegin kena 10-kilomeetrise, rahuliku tempoga jooksu. Pulss oli üpris mõistlik 152x/min, tempo 7:1min/km. Kohe-kohe tõttangi minu kallist isa isadepäeval tervitama.

Kokku liigutasin ennast sel nädalal 36,22 km (6h 21 min)
Jooks: 22,47 km (2h 35 min)
Vesiaeroobika: 43 min
Ujumine: 750 m (28 min)
30DC jõuharjutused: x 1
Kõnd: 13 km (2h 23 min)

Uueks nädalaks soovin kõigile mõnusat sportlikku nädalat!

PS! Varuge õhtuks koju komme, sest mardid võivad tulla!


2 comments:

Kaili said...

Tõesti on kiiremate trennide tegememine vahel päris hea. Annab mõnusa särtsu tavapärastele trennidele :)

Ja see, et sa õppimise vahepeale suudad kükke, planku jms teha on ka väga lahe :D Minul oli küll nii, et kui õppisin, siis ilma pausideta, sest muidu need pausid venisid ikka 3-4tunnisteks, sest kähku oli vaja kapp ära koristada ja aknaid peab ju ka pesema jne :D

Miina said...

Mul juhtub ka sageli, et paus venib pikemaks, kui vaja. Aga mitu tundi järjest istumist ei ole ka väga tervislik ;)