Sunday, November 02, 2014

Nädala kokkuvõte (27.10 - 2.11.14)








Esmapilgul võib tunduda, et nädal oli üsna üksluine. Jooksin, kõndisin, jooksin, kõndisin.  Ühel päeval õnnestus ujumas ka käia. Tegelikkuses olid jooksutrennid intensiivsuse poolest suhteliselt erinevad ja mulle väga meeldis sel nädalal joosta. Hea nädal oli.

Esmaspäeval taastusin veel eelmise päeva jõuetusest ja jätsin kiiremad liigutused järgmisteks päevadeks.

Teisipäeval käisin hommikul jooksmas. Kuna tunniplaan on kohati ebanormaalne, siis sain sellist luksust lubada. Üritasin võimalikult madala pulsiga joosta. Keskmine pulss 151x/min, tempo 8:02 min/km. Kahjuks olin ennast liiga paksult riidesse pannud (tuulejope + 3 kihti riideid selle all) ja 12*C temperatuuriga oli ka aeglaselt väga raske joosta. Nagu oleks saunas jooksnud. Kokku jooksin 7 km 56 minutiga.

Kolmapäeval oli nii ilus ilm ja kuigi mul oli tegemisi palju mahutasin ühe kiirema jooksutiiru ajakavva. Imestasin, et pidasin jooksu lõpuni kenasti vastu ja kardiopulmonaalselt ei olnudki raske. Pulss oli tegelikult väga kõrge, kuid see võib olla ka ühest vasokonstriktoorse toimega nohuravimist. Läbisin 6,09 km, tempo 5:47 min/km, pulss 177x/min.

Neljapäeval ainult kõndisin.

Reedel olin terve päeva kodus arvutis passinud ja lahendanud üht virtuaalseminari. Minu jaoks on 6 h järjest arvutis olla paras piin. Õnneks läksin mingil hetkel välja jooksma. Mõnus 7 km.

Laupäeval käisin ujumas. Ujusin valdavalt rinnuli, kokku 1,250 km. Aeg: 43:30.

Pühapäeval käisin jälle jooksmas. Tahtsin teha ühe aeglasema ja pikema jooksu, kuna olin jälle terve päeva pidanud kodus virtuaalseminari tegema. Jooksin 8 km, rohkem ei jõudnud. Keskmine pulss oli üllatavalt madal - 147 x/min. Tempo 7:54 min/km. 

Oh õudust, kohe pärast trenni tahtsin Garmini kellalt trenni arvutisse laadida, kuid millegipärast ei õnnestu. Ma ei saa üldse aru, miks Garminiga pidevalt nii palju probleeme on. Ma ei oska seda probleemi kuidagi lahendada.

Kokku aktiivsust käesoleval nädalal: 49,61 km ehk 7 h 53 min.
Jooks: 28,17 km (3h 26 min)
Ujumine: 1,250 km (43 min) 


Uuel nädalal on tulemas arvestus, laupäeval olen praktikal ja pühapäev on isa päralt. Ei saa 100% lubada, et olen väga aktiivne. Elame, näeme!


No comments: