Sunday, March 03, 2013

Nädala kokkuvõte 25.02 - 03.03



Nädala viimane jooks ehk pikk jooks jääb seekord ära, sest nii eile kui ka täna on kuidagi kahtlane olla. Olen vist pisut külmetada saanud. Kolmapäevane jooks oli muidu megamõnus. Päike paistis ja super lihtsalt. Üle hulga aja üks parimaid jookse. Megamõnus oli see!!

Reedene jooks oli ilma tõttu veits nõme ja ilmselt siis ma pisut külmetada saingi. Üritasin sel päeval ka tempojooksu teha. Esimene kilomeeter kiires tempos joosta oli suhteliselt ok, kuid pärast seda läks raskeks ja siis tempo vajuski 5:30 min/km pealt lõpuks 6:05 min/km peale.

Täna käisime Lähtel Lauri sünnipäeva auks koos Sigridi ja Oskariga suusatamas. See oli täiesti võimatu missioon. Ööga oli umbes meetripaksune lumekiht maha sadanud, mistõttu suusatamise moodi minu tegevus välja ei näinud. Lihtsalt ukerdasin seal ja püüdsin kuidagi püsti jääda. Lisaks rohkele lumele oli ka suhteliselt külm (-7'C näitas, kuid tuule tõttu oli tegelikult -14'C).

Päris väsitav nädal oli see: proovipäev vol 2 + õppimine kardio arvestuseks (mis tegelikult ei olnudki nii raske, kuid ma olen õnnelik, et ma suure osa ajast pühendasin EKG-de õppimisele, sest ma pole kunagi varem nendest nii hästi vist aru saanud) + jooksud + rühmapidu, kus kõik olid väsitavast nädalast täiega zombid +  Lauri ja minu sünnipäeva pidamine tema familiaga + Lauri sünna minu perega + Eesti Laul (mul on nii kahju Kõrsikutest).

Nädala kilometraaž: 36,66 km (kuidagi allamäge läheb)
Aeg: 5 h 56 min

Loodan, siis uuel nädalal siiski ujuma jõuda ja kilomeetreid ehk rohkem koguda. Lisaks sellele pean ma treeningplaanis pisut korrektuure tegema, sest järgmisel nädalavahetusel olen ma mõlemal päeval tööl (12 x 2 h).

No comments: