Sunday, February 24, 2013

Nädala kokkuvõte 18.02 - 24.02



2 kilomeetrit läks jällegi kaduma võrreldes eelmise nädalaga, kuid ajalises mõttes oli liikumisaktiivsust suht võrdselt.
Teisipäevane trenn jäi ära, sest mul on käsil töö leidmine (kui midagi konkreetselt selgub, siis räägin lähemalt). Aga tegin selle trenni järgi kolmapäeval väikeste viperustega. Üritasin esimest korda kiire jooksu teha, kuid miski sundis mu trenni katkestama ja viimased 1,1 km ma põhimõtteliselt jalutasin.

Neljapäeval polnud mul esialgu kavas midagi (füüsilist) teha, kuid hoolimata külmast ilmast oli väga tore uisutada ja niisama muljetada. (Aitäh, K!)

Reedel käisin L-ga kinos uut Eesti filmi "Elavad pildid" vaatamas. Täitsa huvitav oli! Megapromoma ma seda seekord aga ei hakka.

Laupäeval olime ka kultuursed - käisime L ja S-iga teatris "Tagasi Eestisse" kaemas. Täielik oefhahosahfoawhifoshfhshaf! Õhtul oli Eesti Laul, mis tänavu on üllatanud suhteliselt kesise muusikaga v.a Kõrsikud!

Tänane (pikk) jooks oli päris mõnna - päris kevad paistis näkku :)

Ma ei luba järgmiseks nädalaks midagi, sest niikuinii on kavas vene keel, proovipäev vol2, õppimine, Kardio arvestus, Lauri sünna ja kui hästi läheb, siis PIDU rühmaga!

Ciao

No comments: