Sunday, March 10, 2013

Nädala kokkuvõte 04.03 - 10.03




See nädal on olnud üpriski busy. Hetkelgi on plaanis kiiresti homse Gastro ettekanne kuidagi ära teha ja siis ruttu tuttu.

Sellest nädalast olen siis ametlikult Lastekliiniku erakorralises vastuvõtus tööl abiõena. Kiiresse nädalasse mahtus ka proovipäev üldintensiivis. Ujulasse jõudsin, kuid ujuma mitte. Tahtsin lihtsalt lihaspingetest vabaneda.

Üritasin vähemalt 2 jooksu teha. Ja kui rääkida pikast jooksust (neljapäeval) lähemalt, siis oli see suhteliselt komplitseeritud jooks, kuna tossude asemel oleksid mul hoopis uisud jalas olema. Jooksu 2 km-l tegin uhke maandumise (pirueti) jääle, mille tulemusena ilutseb paremal puusal huge 20 diameetriga sinine hematoom.

Jõudsin ka kinno K-ga "Hüljatuid" vaatama. No päris huvitav film oli.

Naistepäev oli ka: sain lilli, Raffaellot ja The Body Shopist mango kehavõi ;)

Kaks ebameeldivat tõika ka ilmnes:
1) Vene keelest ei õnnestu kudagi maha regada, mistõttu peab seal olude sunnil kuidagi tiksuma.
2) Linnajooksude sari kuldraja mõttes jääb ilmselt ära, sest nad on võrreldes eelmise aastaga hulle korraldusi teinud, et ei olegi selliseid preemiaid tulemas nagu eelmine aasta. Great-great disappointment!

Hoolimata kiirest nädalast on nädala kilometraaž 500 meetri võrra rohkem, ajaliselt mitte nii oluliselt. Ehk siis..

kilometraaž: 37,1km 
aeg: 6h 7 min

Ja mis on eriti tore: võrreldes veebruari alguse ja jaanuari (esimeste pulsikella) jooksudega on max ja keskmine pulsisagedus sama tempo juures oluliselt alla läinud. Ok. Mitte nii oluliselt, kuid märgata on, et on alanenud. Juhuu!!!


Uueks nädalaks mul hulle plaane pole. Kui läheb hästi, siis saab jooksma. Ennast tapma ma minna ei soovi, sest järgmine nädal tähtis päev - see ju minu sünnipäev! Lisaks nädalavahetusel mõlemal päeval jälle tööle nagu sellegi nv-l.

Aga kokkuvõtvalt võib öelda, et tahaks nädala jooksul magada, õppida ja trenni mõnusalt teha.

4 comments:

G. said...

Ma olen su töökoha peale kyll väga kade!

Kui teil seal möni koht vabaneb :D siis anna teada eks. Ma panen ju meti maha varsti ja aeg on liikuda edasi kuskile suunas :)

Miina said...

Meil on suvest vaja veel asenduskohtadele inimesi. Võta ülemõega ühendust ;)

G. said...

Suvel mind pole ju :( Niu niu niu! aga vb siis sygisest :)

Miina said...

Jah, küsida ikka võib ;)