Thursday, March 26, 2015

Võistlused

Sel ajal, kui paljud blogijad ja muidu kõvad tervisesportlased uut võistlushooaega punktuaalselt esitlevad, pean mina kahjuks esialgu kõrvalt vaatama. Aasta alguses tõin ma välja eesmärgid 2015. aastaks ning alles seitsmenda punktina mainisin ära rahvaspordiüritused. 

Kahjuks või õnneks hing ihkab enamat, mistõttu plaanisin esimest korda 1.aprillil toimuvast Alma linnasprindist osa võtta. Jah, see polegi jooksuvõistlus, hoopis paarisorineteerumine. Usutlesin oma armsaid lähedasi, kellega tavaliselt võistlusi väisan, kuid kahjuks on nemad sel korral hõivatud. Ka mu sõbrad on muude tegevustega seotud, mistõttu ei saagi vist linnasprindile minna. 

Kui kellelgi on siiski huvi ja paarilist ei ole, siis ma hea meelega tuleksin Sinuga Alma linnasprindile. 27.märtsini on soodusregistreerimine (4 eur/paar).

Et kas ma olen orienteerumisega varem tegelenud ja milline on minu kaardilugemiseoskus? Ütleme nii, et ei ole tegelenud, kuid siiani pole väga ära ka eksinud.

Ootan pakkumisi postituse alla või meiliaadressil rakenda@hot.ee.

Lisaks kavatsen täna õhtul registreerida sügisel toimuvale Tartu Rattamaratonile. Ka sellel võistlusel pole ma kunagi käinud. Küll olen võistlusel mitteosalemise vabanduseks toonud kiivri puudumise või SEB maratoni läheduse. Kuigi kiivrit pole ma veel soetanud, siis sel aastal on mul plaanis sellest Baltimaade ühest suurimast rattapeost osa võtta.

Allikas










Kus on siis jooksuvõistlused? Varsti ei vääri mu blogi "Minu jooksumaailm" oma nime, kui ma ühelgi jooksuvõistlusel ei osale. Elame, näeme!

2 comments:

Kätlin said...

Mul on kaaslane olemas, aga muidu lööksin sinuga kampa küll. Esimesel etapil joostakse vist koos, seega kuluks sulle ära keegi, kes orienteerunud on, siis võid niisama kaasas ka joosta. :)

Miina said...

Mina siiani orienteerumiskaaslast ei ole leidnud, kuid pole hullu. 13. mail on juba järgmine katse. :)

Edu sulle ;)