Friday, March 20, 2015

Veerandsajane

Ahoi! Vahepeal olen pikalt eemal olnud. Mitmel-setmel korral olen tahtnud kirjutada oma tegemistest. Tõepoolest teemasid, mida arutada, on palju, kuid ometi ei ole jõudnud tegudeni.

Eelmise nädala pühapäeval (15. märts) tähistasin ma näiteks enda veerandsajandat sünnipäeva. Sel aastal tuli see jällegi teisiti. Sugulastega sai sünnipäev maha peetud ametlikust päevast hoopis nädal varem ja sõpradega tähistan ma seda järgmisel nädalal. Väga vahva oli see, et päris sünnipäeva päeval sai võtta aega ainult enda jaoks. Sünnipäevale eelneval päeval käisime elukaaslasega Hot Potis head ja paremat söömas. Et järgmiselgi päeval midagi mõnusat kapist võtta oleks, siis astusime läbi Sushi Cityst ja tellisme kaasa laadungi sushit.

Hot Potis





















Sushi Sushi Cityst




















Õigel päeval magasin kaua, maiustasin sushiga ja kui aeg küps, siis läksin jooksule - sünnipäevajooksule. Esialgu ei julenud mõeldagi, kuid plaan oli joosta 25 kilomeetrit. Täpselt niipalju, kui aastaid ette lõi.  Ilm oli imeilus, päikesepaisteline. Esimesed 8 km saatis mind elukaaslane joostes, edasi läksin üksi. Kaasas oli ka üks troopilise maitsega SIS-geel, mille kulutasin 10.kilomeetril ära. Kuni 15.kilomeetrini oli väga hea joosta, siis hakkasid aga põlved valutama. 17-18 kilomeetril muretsesin endale janu kustutamiseks veepudeli ja sellega ka põlvedes kangus, valu kadus. Viimased 3 kilomeetrit Emajõe kallastel möödusid eriti rõõmsalt, kiirelt ja suurepäraselt. Kohati oli lausa maratonitunne. Aega kulus 2 h 56 min.

Minu teekond sünnipäevajooksul














































Õhtupoole külastasin vanemaid, käisin saunas ja sõime kooki.

Kokkuvõtlikult oli väga lahe sünnipäev!

4 comments:

Kätlin said...

Hiljaks jäänud õnnesoovid!Tere tulemast veerandiületajate sekka :)

Unknown said...

Tubli! Tagantjärele õnne ka! =)

Miina said...

Aitäh teile :)

Regiina said...

Palju õnne :) Lahe sünnipäeva kink endale :) Ma küll nii palju joosta ei jõua aga nooh ma olen palju vanem ka