Sunday, December 21, 2014

Nädala kokkuvõte (15.12 - 21.12.14)








Sellel nädalal liigutasin end rohkem kui kahel eelneval nädalal kokku. Olen rahul! Loodetavasti raputasin külmetushaiguse maha. Lisaks trenni tegemisele sai kool reedese eksami järgselt läbi. Uuel aastal on jäänud ainult praktika, lõpueksam ja sisseastumiskatsed.

Esmaspäeval oli lihtsalt üks tore jooks. 7 km, 53:33 min, tempo 7:35 min/km, keskmine pulss 156x/min. Nii hea oli joosta!

Teisipäeval ainult kõndisin veidi.

Kolmapäeval olin õppimisest nii tüdinud, et tegin ühe kena jooksutiiru. Esialgu plaanisin 6-8 km joosta, kuid nii mõnus oli. Avastasin kottpimeduses uusi nurgataguseid. Kokku jooksin 11 km, 1h 23 min, keskmine pulss: 154x/min, tempo 7:35 min/km. Hea jooks!

Neljapäeval ja reede öösel tegelesin õppimisega. Peale eksamit oli plaanis üks jooks teha, kuid olin nii zombie, et mitte ei suutnud ennast diivanilt püsti ajada.

Laupäeval käisin elukaaslasega üle hulga aja jõusaalis. Soojenduseks jooksin jooksulindil 2 km 14 min. Vahva oli taaskord jõusaalis mürgeldada. Tegin peamiselt jalgadele jõutrenni, kuid täna (pühapäeva) hommikuks oli pigem ülakeha piimhapet täis.

Pühapäeval näitas päike ennast üle hulga aja, kahjuks on mul üks projekt käsil ja jõudsin alles täielikus pimeduses välja. Tõesti raske jooks oli, sest rinnalihased ja õlavarrelihased olid nii valusad. Ma tõesti poleks uskunud, et need jooksu ajal märku annavad. Ja ilmselt olin jõusaalis jalgadele ka kõvasti vatti andnud, kuna üpris jõuetu oli see jooks. 7, 14 km, 1h. Tempo: 8:26 min/km ÜLIAEGLANE! Pulss 150x/min. Ja vastikult kõle tuul oli ka.

Kokku aktiivsust antud nädalal: 30,24 km (5h 6 min)
Jooks: 27,24 km (3h 31 min)
Kõnd: 3 km (40 min)
Jõusaal: x1 (55 min)


Uuel nädalal tahaks võimalikult palju joosta ja tegeleda projektiga. Mõnusalt jõule pidada, sest nädalavahetusel ootab mind ees 23 h valve. Kas ma ka Pekist priile lähen, see selgub ilmselt lähipäevil.

No comments: