Thursday, June 12, 2014

Olen tagasi!

Täna tegin üle kahe nädala esimese jooksu. Kui lugeja ei tea/mäleta, milles asi, siis vihjena võin öelda, et mind kimbutas viimati luuümbrisepõletik. Tõenäoliselt ei ole jalg täiesti taastunud, kuid kuni viimase kilomeetrini oli jalg super ning viimasel kilomeetril oli jalas vaid õrna pinget tunda. Aga muidu oli supermõnus joosta!! 7 km Emajõe kallastel kulges nagu lenneldes. Tempo oli norm, pulss oli norm ja jalg oli ka norm.

Vahepeal pole ma siiski täiesti niisama passinud. Jalgratast olen transpordivahendina üle päeviti kindlasti kasutanud ja muidugi need jõuharjutused. Täna näiteks tegin juba 2 min planki, 100 istesse tõusu ja 20 kätekõverdust!!!! Ma tunnen, et muutun üha tugevamaks.

1 nädal kooli + eksam ning siis on suvi!!!

PS: Umbes nädala pärast on tulemas minu järgmine võistlus, milleks on Kõva Mehe jooks! Ootan põnevuse ja aukartusega :D

No comments: