Friday, June 20, 2014

Pea ees tundmatusse - #100blogipäeva (3/100)

Homme toimub Kõva Mehe Jooks. Tegelikult pole ma siiani täielikult adunud, mida see endast täpsemalt kujutab. Aga väike väljavõte võistluse kodulehelt:


Mis on Kõva Mehe Jooks?
10 km pikkusel krossijooksuks sobival rajal tuleb võistlejatel läbida ja ületada erinevaid looduslikke ja spetsiaalselt jooksu jaoks ehitatud takistusi.  Osalejatele teevad raja läbimise meeldejäävalt raskeks läbi jõe ja üle heinapallide virna jooksmine, erinevate veetakistuste ületamine ja läbimine, mudas roomamine ja torudesse sukeldumine, tiheda metsatuka läbimine, üle poorde turnimine ning palju muud. Kõva Mehe Jooksu lõpuprotokolli reeglitepärase aja kirja saamiseks peavad osalejad läbima ületama kõik rajale jäävad takistused. 

Ühel kenal maikuu õhtul avastasime ühes toredas seltskonnas ajakirja Jooksjat lehitsedes selle võistluse kuulutuse. Tol hetkel tundus see nii intrigeeriv ja mitte sugugi aukartustäratav ettevõtmine, mistõttu saigi võistlusele ennast kirja pandud. Tänase seisuga on sellest 4-liikmelisest seltskonnast võistlusele minemas üksnes 2 nõrgema soo esindajat (sealhulgas mina). 

Momendil olen suhteliselt kõhkleval ja kahtleval seisukohal, et millega ma end seekord küll sidunud olen?! Kõige naljakam on veel see, et meie seltskonna kaks ülejäänud liiget (kõvad mehed) tulevad hoopis meilenaisterahvastele kaasa elama. :D

Ilmaprognoosi vaadates on homme oodata päikeselist ja kuiva ilmakest, kuid seda võistlust kuiva jalaga ilmselt ei lõpeta!

http://tiitvalvas.files.wordpress.com/2012/07/2012-07-01-kmj.jpg

2 comments:

Maris said...

Tundub hästi äge võistlus, peaks isegi selle järgmine aasta plaani võtma.. Ehk selleks ajaks olen vähe paremas vormis ja julgeks minna sellist asja katsetama :D

Miina said...

Kindlasti tasub antud võistlus plaani võtta. Natuke julgust, tahet ja vastupidavust ning oledki kõva mees :D