Sunday, February 03, 2013

Nädala kokkuvõte 28.01 - 03.02







Sel nädalal olin päris tubli. Jõudsin esimest korda sel talvel uisutama ja suusatama. Kolmapäevast läks ilm sulale, mis ei soosinud talispordialasid. Seega tegin jooksusamme lörtsis. Peaks mainima, et megasoe oli joosta. Jooksu lõpuks olid jalanõud muidugi läbimärjad. Tänane pikk jooks oli ses mõttes pisut vastik, et lagendikul puhus tugev tuul ja kuna mu müts oli veits niru ja kapuutsi ka tuulekal polnud, siis kõrvadel oli päris külm, kuid hiljem läks jällegi paremaks.

Hakkasin sellest nädalast treeningplaani järgi treenima. Ma väga punktuaalne ilmselt pole, kuid suures plaanis aitab see mind ehk kursil hoida.

Olen nüüd nädal aega Ring On Vorm blogi üleskutsel plankingut harrastanud, millest on innustunud ka Lauri ja tema sugulased. Minu parim aeg on siiani 1 min 15 sek. Nädal on aega, et tulemust parandada.

Kool hakkas ka reedest, niiet tegevusi jätkub!!

No comments: