Sunday, February 10, 2013

Nädala kokkuvõte 4.02 - 10.02







Nädala kilometraaž on päris hea (52,43 km + 4 km Karoli sünnalt koju täna), kuid suur osa sellest moodustab kõndimine. Nimelt otsustasime me Lauriga autot vähem pruukida ja nii me jalutamegi pärast kooli koju ja mina lähen sageli hommikul ka jalgsi. Kolmapäeval, kui gün.ring toimus käisin ma 4 korda haigla ja kodu vahet.

Suur pettumus oli teisipäevane päev, mil pidin tegema kerge lühikese jooksu, kuid viimasel hetkel mõtlesin, et suusatada on ka tore. Väljas oli aga +1'C ja lumi jäi mu suuskade määrde külge justkui liim oleks all. Igastahes väga kehv trenn oli see ja suusatada eriti ei saanud.

Neljapäevane trenn oli raske, kuna nädal aega kõndimist ja igaks päevast õppimist annab juba vaikselt tunda. Ühesõnaga läksin ma jooksma läbi raskuste pärast väikest uinakut. Ja terve jooksu ma suhteliselt magasin. Alles siis, kui ma koju jõudsin, võisin ma öelda, et olen nüüd ärkvel?!

Täna tegin pika jooksu (10 km). See oli suhteliselt normaalne, kuid ma pean endale ikkagi normaalse kapuutsiga dressika muretsema, sest antud vammusega on päris palav joosta. Teiseks oli ilm täna päris vastik - poollörtsist ollust sadas pidevalt alla. Jalad said esimesel kilomeetril juba märjaks. Nägu oli megamärg. Pidin prillid ära võtma, et midagi üldse näha.

Sel nädalal olen rekordiliselt palju vastlakukleid ka juba söönud, kuigi vastlapäev on alles tuleval teisipäeval. Degusteeringu tulemus on see, et kõige paremad vastlakuklid on Saialille pagariäris. Soovitan!! Õige vahukoorega!

Täna tuleb taaskord hiinapärane õhtu. Kuna Karolil on sünna ja Pange me läheme!

Järgmisel nädalal on üks ujumine ka plaanis.

Mõnusat vastlaliugu!

No comments: