Sunday, March 27, 2011

Lendav part on lahe part

Reedel oli plaanis trenni minna, kuid ei saanud, sest ma oma suurest hajameelsusest olin kõik trenniriided pessu pannud ja mul polnud asendusriideid. Laupäeval oli plaanis ujuma minna, kuid siis ühe asjaajamise tõttu jäi see ka ära. Täna(pühapäeval) oli plaanis jällegi ujuma minna, kuid selgus, et AUras toimusid mingid võistlused, mistõttu otsustasime sinna mitte minna. Niisiis kavatsen ma täna õhtul siiski trenni minna - Mari fatburni. Eks paistab, kas ma sinna kohale jõuan. MUhahhaa.

Käisime täna parte ka vaatamas. Nii nunnud oli!! Ühel hetkel hakkasid kõik pardid lendama, mis oli eriti naljakas. Nimelt nad eriti kõrgele õhku ei suutnud tõusta, sest nad olid ikka päris pirakad. Varsti olen ma ise ka üks tohutu part, kui ma trenni ei saa minna! Ja see oli eriti nunnu, kuidas nad ujusid:D

EIle õhtul käisime veel kinos "Aus mäng" vaatamas. Oli vist selline pealkiri?!
Päris äge!!


No comments: