Wednesday, March 09, 2011

9.märts

Minu tänane päev on olnud nagu kellegi 13 ja reede. Kindlasti tahate teada miks?
Päev algas sellega, et ma läksin kodust välja ja mul ununes rahakott maha, kuid tänu jumalale meenus see mulle ning ma jõudsin tuppa tagasi minna. Seejärel sain teada, et mu lahe tervisedenduse esitluse powerpoint ei jõudnud õppejõule sellisel kujul kohale nagu oleks pidanud. Siiski õnnestus see esitada, paraku ebaõnnestus see täielikult. Ma ütlesin mingeid täiesti pointless lauseid ja ühel hetkel mul oli pea tühi ja ma ei osanud enam midagi öelda. Ühesõnaga räme fail oli see! Peale seda toimus füsioloogia praks, kus me pidime sülge koguma, kuid mu närvisüsteem "ütles" üles ja mul ei õnnestunud isegi 1 ml sülge koguda, kuigi pidi olema 4 ml. Koduteel hakkas mul nii halb, et jube. Koju jõudes tuli mul mõte eilne söök üles soojendada ja oma väikse arukesega panin ahjus küsetamiseks mõeldud klaasnõu otse leegile ja ühel hetkel see lihtsalt plahvatas. Mu peast käis 100 mõtet läbi. Igastahes terve köök oli kilde täis. Siis ühel hetkel kukkus mul telefon maha sajaks tükiks. Õnneks ei saanud mu telefoon väga viga, ometi teeb ta mingit imelikku häält, kui ma klappi liigutan. Trenni jätsin ma täna igaks juhuks ära, sest mine sa tea, mida kõike oleks võinud veel juhtuda. Peakski siin lõpetama ja pessu minema, kuid ma pisut kardan, sest äkki teel vannitoast voodini juhtub midagi.

PS! Tegelt juba Anne&Stiili märtsi numbris oli horoskoobis kirjas, et 9. kuupäeval ära kodust lahku ja ma oleks tõesti pidanud seda kuulda võtma. Või noh.. minusugune käpard võib kodus ka palju segadust tekitada.

No comments: