Friday, March 18, 2011

Dens sapiens

See nädal on olnud pikk ja raske. See nädal oli ka mu sünnipäevanädal. Sünnipäevanädal algas juba eelmisel reedel Werneris Liisi, Karoliina, Kadri ja Kanniga. Tähistasime seal siis mu sünnipäeva, peale seda suundusime Liisi juurde. Nädalavahetusel sai natuke füsioloogiat õpitud ja siis teisipäeval oli mu päris sünnipäev. Hommikul sõime koooki, lõunasöögiks sõime kooki ja õhtul sai veel KOOKI! Kolmapäeval oli rühmaga väike istumine, mis oli üle hulga aja väga äge ja üllataval kombel oli suurem osa inimestest kohal. Koju jõudsin ma nelja paiku hommikul, mistõttu neljapäev polnud kergemate killast. Täna on reede. Mul oli tänaseks päevaks väga palju planeeritud:
1) magan end korralikult välja
2) kl 12 saan Karoliga linnas kokku, et Liisile kink osta
3) kl 14.30 teeme Kristina, Toomase ja Gretega TÜ rmtk ettekannet
4) kl 16 hambaarst
5) kl 18.30 Zumba
6) ...

Nii, esimene punkt sai 75% ulatuses täidetud, sest uni oli nii magus, et oleks vabalt võinud edasi magada.
Karoliga sain ka kokku. Ostsime Liisile ägeda kingi. Sushi-rullide keeramise masina ja Sushi tegemise komplekti. Peaks selle endalegi ostma!!! NJAmm-njamm
Kuna suutsime kingituse osta kõigest 45 minutiga, siis jäi mul kõvasti aega üle. Nii ma siis chillisin poodides ja ostsin isale sünnipäevakingi ära.
Mingi aeg suundusin siis raamatukogu poole. Ettekande tegime ka kiiresti valmis.
Nüüd hakkab hambalugu ehk kuidas ma hambast ilma jäin. Pidin hambaarsti juurde minema teadmisega, et mulle tehakse konsultatsioon vms, kuid looda sa. Pidin valima, millisest tarkusehambast olen ma nõus koheselt loobuma. Ma siis otsustasin ülemise parempoolse kasuks/kahjuks. Hambakirurg riietus ennast opiks ja mind kaeti mingi rohelise linaga nii, et ainult nina ja suu jäid välja, mille peale ta ütles:" Et ei saaks kodus järele teha!". Ma suht kartsin ikka, sest kangutati nii hullult, et tunne oli nagu ülejäänud hambad kukuks ka kohe suust välja. Nüüd paar tundi hiljem on mul nägu paistes ning aeg-ajalt tuleb haavast verd. Trenni ma täna minna ei tohi, alksi proovida ei tasu, saunas käia ei ole lubatud, kohvi-teed juua ei või jne. Tohin alles 3 h pärast süüa ja mu kõht oli juba siis, kui hambaarsti juurde läksin, niiiiiiiiiiii tühi. Mis veel toredam, on see, et 12. mai on mul juba järgmine opp ees ja nii 2 oppi veel.
Ma loodan, et ma homme näen esinduslik välja, kui ma sünnipäevale lähen. Ja seda ka, et kuna ma trenni minna ei tohi, siis ma loen sünnipäevaks saadud graafilise Twilighti lõpuni, millega ma tegin algust juba hommikul. Küll sellised raamatud lähevad ikka ruttu. Füsioloogia ja biokeemia ja mikrobioloogia võiksid ka olla graafilised.

Vaatama mõningatele raskustele on see nädal siiski väga tore olnud. Ja ma loodan, et mu hambavalu läheb ruttu üle ja ma saan varsti süüa !!!!

No comments: