Saturday, August 10, 2013

Narva energiajooks (21,1 km)

Raske on sellest rääkida. Jooks oli kokkuvõttes üks paras ebaõnnestumine. Ebasoodsaks muutis eelkõige asjaolu, et alates Rakvere ööjooksust on kogu treening olnud väga ebaregulaarne ja vähetõhus. Liiga palju on olnud kõike muud ja mitte trenni: sess, praktika, (öö)töö, reis. Oma osa edendab kindlasti ka see, et käesoleval nädalal alustasin ma remondiga meie tulevases korteris ja kui ikka hommikul 9-21-ni või kauemgi küürida, värvida, lihvida, tassida, rassida, siis annab see ükskord tunda.

Hommikul olid mul jalad ja käed nädalasest remondist ikka pisut kanged. Lisaks sellele hilines meie väljasõit kui ka saabumine võistluspaika Narva, mis küttis mind täiega üles, sest mina olen tegelikult üpris täpne.
Kui alguses tundus ilm suhteliselt mõnus (varjuline/parajalt tuuline), siis paari kilomeetri pärast hakkas päike tõsiselt lõõmama. Ja mina rumaluke, olin mustas (jess!!). Alustasin ka liiga kiiresti hoolimata vähesest treenitusest (väga rumal)!! Ja siis juba alates 6.-7.-km-st tundsin ma, et täna lihtsalt ei jõua. Juba võistlusele minnes teadsin, et paremat aega kui Rakveres siit ilmselt ei tule. Aga siiski pidin ma kohe alguses 100-ga panema. Ahjaa.. eelviimases joogipunktis oli vesi ka otsa saanud, mis tugevdas veelgi mu meelehärmi. No kaua sa jood seda läilat spordijooki, kuigi kurk kuivab?! Umbes 17,5 km-i peal tundsin ma, et jõuvarud on suhteliselt otsa korral ja nähes enda ees vähemalt kahte kõndivat inimest, oli mul tunne, et tahaks ka kõndida. Jätkasin seejärel pool kilomeetrit kiirkõndi tehes. Aga mõistes, kui aeglaselt ma niimoodi edasi liigun, alustasin ma taaskord jooksu. Ok. kuidagi ma lõpuni jõudsin, mis on ka tegelikult oluline.

Aeg: 2:13:02
Koht: 777 (855-st)
N koht: 212
Vanuseklassi koht: 139 (170-st)
Avg kiirus: 6,18 min/km 
Avg pulss: 184
Max pulss: 196

Peale jooksu: õnnelikud, et jooks läbi!



Enne jooksu: oleme häbelikud ja kardame.

No comments: