Sunday, August 11, 2013

Nädala kokkuvõte 5.08 - 11.08






Antud nädala kohta võiks öelda, et suur remont rikkus võib-olla mu poolmaratoni tulemuse, kuid tegelikult kui ma mõtlen tagasi aega, kui ma polnud veel kordagi poolmaratoni jooksnud, siis oli vaid unistus see läbida. Ja kui jääda kindlaks sellele varasemale eesmärgile, siis selle ma olen täitnud, juba 2 korda!! Esmaspäevane rattasõit on tööle-koju ja kolmapäevane kõnd on tingitud sellest, et käisin Karoli soolaleival! Äge korter on tal!!!

Nädala kilometraaž: 30,2 km (jooks: 21,2 km)

Hetkel on segased tunded selle suhtes, kas minna maratonile "lolli mängima" või mitte. Kui ma aga suudaks need järgmised 3,5 nädalat olla tõhus, motiveeritud ja tubli, siis on lootust, et kuidagi ma selle ikkagi läbin.
Hetkel on lihased Narvast aga suhteliselt valusad.

Elame näeme!

No comments: