Sunday, June 30, 2013

Juuni kokkuvõte

Natuke võiks nuriseda, et juuni kilometraaž ja trennide arv on nii kesine, kuid juunikuusse mahub siiski palju: 1) kaks esimest nädalat tegelesin puhtalt sisehaigusteks õppimisega 2) jäin haigeks (loodame, et nüüd olen lõpuks terve - ptüi, ptüi, ptüi) 3) ööjooks - minu esimene poolmaraton! (suhteliselt väha hea ajaga!) 3) taastumine ööjooksu vigastusest 4) uus töökoht ja rohkelt (öö)valveid 5) sain sõbrannadega kokku 6) mõned korrad olen ka kupsus käinud 7) olen leidnud aega ka oma uut raamatut - Kivirähki uut üllitist - lugeda 8) ja muidugi jaanipäeva sai ka tähistatud, kuigi 23-> 24 olin tööl.

 Jooks: (5 jooksu)

 Kilometraaž: 50,85 km
 Aeg: 5:33:38
 Kesk. kiirus: 9,1 km/h
 Avg HR: 176

 Ratas: (3 sõitu)

 Km: 46,14 km
 Aeg: 2:31:27

Rulluisk: (1 sõit - jee sai lõpuks rullid välja viidud!)

Km: 8 km
Aeg: 34:10

Oluline on nüüd hoida oma treenitust ja edasi areneda. Juba kuu aja pärast on uus poolmaraton ja sellest kuu hiljem maraton.

No comments: