Monday, June 17, 2013

Nädala kokkuvõte 10.06 - 16.06





Nädala kilometraaž: 0
Aeg: 0

Jep-jep. Mu nädal ongi täpselt nii tühi olnud. Seda sellepärast, et Sisehaiguste eksamiks (27 EAP-d) oli kõva õppimine. Võib-olla 1-2 km sai ikka kõnnitud, kuid seda ma kirja ei pannud. Aga ma loodan, et see üks vaba nädal tuli ikkagi kasuks pärast poolmaratoni jooksu, sest esimesed 4-5 poolmaratonijärgset päeva oli mu parem jalg suhteliselt läbi. Mingi vigastuse ma sellest jooksust ilmselt sain, sest hästi imelik tunne oli peale astudes ja esimesel kolmel päeval oli täiesti võimatu selle jalaga kõndida, sest jalg oli nii valus.

Nüüd on plaanis kaotatud aeg tasa teha. Muidugi vahepeal pean uues kohas tööl ka käima, kuid sellest kunagi hiljem. Uus treeningplaan järgmise poolmaratoni ja maratoni jaoks on ka vaja leida/teha.

Aga seni loodan, et eksamist ikkagi läbi saan (nefro oli minu jaoks eksamil tõeline Trooja hobune!) ja kõik läheb edaspidi hästi!

No comments: