Sunday, April 07, 2013

Nädala kokkuvõte 01.04 - 07.04




Võtaks nädala kokku nii: suhteliselt ebaõnnestunud nädal!!

1) Kool (hematoloogia) sakib sajaga.
2) Olin laisk ja tegin vene keelest poppi. Ja kui ma päris aus olen, siis ma ei taha seal käia, sest ma ei saa millestki aru.
3) Aprillinaljad sakkisid sajaga
4) Ilm oli meganõme.
5) Terve nädala esimese poole mu sääre keskmine kolmandik valutas täiega, mis andis ka rahulikul kõnnil tunda, mistõttu jooksma sain sel nädalal täna alles esimest korda.
6) Mu palk tuli üle - ja see peab mingi viga või APRILLINALI olema! Ma olen suht ahastuses!
7) MUl on tekkinud vist depressioon.
8) Või on lihtsalt kevad(talve)väsimus, sest kevade moodi ilm tõepoolest pole.
9) Homme on vene keele töö ja ma suht ei oska ikka veel.
10) ...

Mis on tore, on see, et täna kui ma jooksin (pikk jooks), siis esimesed 8,5 km olid üpriski nauditavad. Kiirus oli ka hea (6:30-6:31 min/km). Mingil hetkel, kui hakkasin Tammekale jõudma ma totaalselt väsisin. Teeolud Tamme staadionil olid ka megakehvad, mistõttu otsustasin seal mitte ringitada ja suundusin autoteedele tagasi. Aga Tammeka "jooks" võttis tempot oluliselt maha. Jätkasin tempoga 6:40 min/km 11.km paiku olid jalad veits soolikad juba ja otsustasin taaskord korrata kõrget õhulendu jääle. Päris valus oli tegelikult. Kuid kiirelt mõeldes jõudsin järeldusele, et ühte tõelist jooksusõpra ei heiduta mingi tobe kukkumine ja joostes jõuab oluliselt kiiremini koju kui vantsides ja valust grimassitades.

Kilomeetreid: 36,94 km
 Aeg: 5 h 49 min

Järgmisest nädalast ei oska ma midagi oodata. Või noh, PARkMEtSA JOOKS laupäeval! Aga ei teagi, kas seda väga oootan. Aga ilusamat ilma võiks küll tulla!!

No comments: