Saturday, February 04, 2012

Tegusid ja tegematuseid

Vaheaeg on nii kiirelt läinud, et KO-HU-TAV. Kõige kurvem selle asja juures on veel see, et paljud asjad, mida ma vaheajaks plaanisin, jäävadki plaanideks. Pitsat ma õnneks sõin. Ja isegi 3 korda, 3-st erinevast kohast (Opera, Reinu pizza ja Taverna). Tuleb tunnistada, et seekord sai esikoha nii maitseomadustelt kui ka väljanägemiselt siiski Taverna. Njamm-njamm. Mõneks ajaks peab aga pitsa söömises pausi tegema, kuna neljapäeval oli tarkusehamba opp vol2 ning paremate paranemislootuste tõttu tuleb hoiduda jahu sisaldavatest toodetest, mis pole ka väga halb mõte arvestades seda, et suure külmaga pole ma veel kordagi uisutamas käinud. Täiesti uskumatu! Suusatamas pole ammugi käinud. Trennis käisin ka korra üle pika aja ja siis aeti mind ka sealt sõna otseses mõttes, kuna mu kaart oli aegunud.
Mida põnevat veel? Käisin üle hulga aja Sandra ja Kaisa sünnipäeval, mis oli omaette tore üritus. Lauri vanemate pulma aastapäev,gripp, sõbrannadega chill Tallinna kohal ja muidugi Pühajärve SPA on peamised märksõnad vaheajast. Pühajärve SPAas käik oli eriti äge ettevõtmine. Olime seda juba pool aastat oodanud. Kuna väljas olid tugevad miinuskraadid (-17'C), siis mõtlesime, et mäele suusatama me seekord ei lähe, kuid see ei takistanud meil snowtubingusse minna. Öeldud, tehtud. Tõesti väga vinge oli seal ja kuigi Oskaril ja SIgridil ei olnud sobivat sooja lumevarustust, siis suutsid nad snowtuubinguga endal naha soojaks kütta küll. Seal oli üks eriti vinge rada, kus mõnda aega tuli õhus viibida. Aga SPAast veel nii palju, et massaažis, aroomivannis käisin. Massaaž oli küll veits midagi muud, kui ma ootasin. Pigem nagu raske ravivõimlemine. Siis käisime veel bowlingus, ujumas, jõukas ja üks korralik laumamänguõhtu oli ka.
Raamatutest ka pisut: pole kahjuks ühtegi raamatut veel läbi lugenud, kuid 2 päeva vaheaega on veel jäänud.. ehk jõuab. Selle eest olen ma palju-palju telekat, arvutist sarju vaadanud.

Hetkel ma tegelen oma olematu tarkusehamba ravitsemisega, mille eemaldamise tõttu on põsk on ikka vääga paistes. Ma väga loodan, et paistetus taandub esmaspäevaks ja ennesetunne muutub ka paremaks.

Näeme varsti, kui külmapühad loodetavasti möödas!!

No comments: