Thursday, February 16, 2012

Mõnna-mõnna

Kuna koolipäevad on päris pikad ja ma olen selline suhteliselt mobiilne tegelane, siis paraku ma kõikidesse loengutesse ei jõuagi. Näiteks homme on loengud järjest kl 8.15 - 17.
Mul on lihtsalt raskusi kohapeal püsimisega.
Aga valikaine (Seksuaalkasvatuse alused) on suht lahe. Olen superrahul! (mitte superhull:D) Valikaineid on mul selleks semestriks tegelikult suht palju ahnitsetud. Loodetavasti ma tulen nendega kenasti toime ja põhiained ei jää sootuks unarusse. Mul on järgmised valikained peale eelpool mainitud aine: Haavade sulgemine, joogid ja tervis (e-põhine), traumatoloogia alused, hospitaalinfektsioonid. Ja ongi kõik. Kokku teeb see 9 EAP-d. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.
Põsk on omandanud juba oma endised mõõtmed. Suu avaneb ka juba märgatavalt rohkem, kuid supp on endiselt mu lemmiksöök.
Läinud nädalavahetusel käisin Karoli sünnal. Seekord toimus vanade aegade mälestuseks pidžaamakas. Äge oli!!!
Valentinipäeval käisime Luriciga kinos "The vow"d vaatamas. Päris äge film!
Ilmad hakkavad ka soojemaks minema, mis on tore!
Tahaks kevadet ja suve!!
Näiteks teisipäeval aga läheme Lurichiga üle hulga aja teatrisse, mis on samuti überäge! Saab äkki oma uue kleidi selga panna või siis teise uue või siis mõne vähe kantud ilusa kleidi. Igastahes kleit on teema siis!!
Päevad hakkavad ka vaikselt pikamaks minema,mis on eriti tore. Ahjaa ja järgmine neljapäev on plaanis vahelduse mõttes Tallinna külastada.

No comments: