Tuesday, February 28, 2012

Naljakas kokkusattumus

Nii naljakas, et ühel päeval, mil otsustad koolist kindlalt poppi panna, näed hulganisti teisigi kursakaaslasi üle linna, kes seda samuti teevad. Sellisel juhul ei tekitagi selline popitamine minus süümekaid:D Pealegi peab tudeng siiski oma jõuvarusid targasti kasutama. Ja oma tervise eest tuleks vahel ka hoolt kanda. Ehk siis täna oli mul naevus pigmentosuse eemaldamine. Kartsin, et operatsioon on hullem, kuid polnudki see nii hull (hulga jubedam on nüüd tulemusi oodata) ja mis põnevaid jutte ma sealjuures veel kuulsin. Õde rääkis arstile minu juuresolekul praktiliselt terve oma eluloo ära. Unustasin vist mainida, et seda veel sel ajal, kui minu peal kirurgilisi võtteid rakendati. Naljakas oli kogu see olukord seal.
Muide eelmisel neljapäeval käisime Lauriga ka Tallinnas, mis oli tore, kuigi ilm polnud nii tore ja mu jalanõudest ei jäänud peale pikka päeva praktiliselt midagi järele. Olin sunnitud kilekott-jalanõusid kandma (meenutusi lasteaiast, kui midagi analoogset juhtus), et jallud päris ära ei külmuks. Sain endale uue käekella, mis on awesome!! Lükkasime ülejäänud tegevused, mis me tahtsime Tlnas teha aga suvisesse aega.
Tore on veel see, et lugesin apteeker Melchiori seiklustest pajatava raamatu läbi. Äge oli!!! Peaks ilmselt selle järgi hakkama lugema.
Mis veel tore on? Näiteks see, et ei ole vastik sula, ega ka megakülm ilm ja näiteks eile paistis päike isegi väga kevadiselt.
Tore on ka see, et Männyl on nädalavahetusel sünnipäev ja Eesti laulu viimane voor on ka siis!!!
Tore on veel valikaine, kus on lausa lust käia!!
Minu uus moto on, et rõõmu tuleb tunda ka pisiasjadest, sest kui hakata pidevalt juurdlema selle üle, kes mida ütleb ja kuidas ja miks ja kuna, siis elu tundub palju nukram. Tühja kah, kui sind on löödud vastu paremat põske, keera ette ka teine ja naerata!

2 comments:

G. said...

Poppitada on popp ;)! Hahaha.. Ei saa ju kogu aeg koolis ka olla. Kuigi peaks :)

Miina said...

Just nii;)

PS: Sinu postitus pani mindki mõtlema, kas elu peab ikka nii avalik olema.