Friday, September 11, 2015

Jooksjate pidupäev

Kätte on jõudmas igaaastane jooksjate pidupäev ehk SEB Tallinna Maraton. Kolme eelneva aasta jooksul olen läbinud 10 km, poolmaratoni ja maratoni. Sel aastal jääb minu jaoks SEB-l osalemine ära. Natuke kurb on ka, sest palju sõpru ja tuttavaid nii blogijate seas kui ka mujalt  on tänavu seal jooksmas. Praegusel hetkel kahetsen väga, et ei registreerinud ennast pühapäevasele jooksule. Oh, kui mõnusat ärevust ja "liblikaid" võivad poolmaratonile ja maratonile minejad tunda. Siiski usun, et  hiljem teiste jooksjate tagasisidet lugedes/kuuldes on see päev ka minu jaoks põnev.

Aga pole hullu, loodetavasti ja ma väga-väga loodan, et uuel hooajal olen ka mina SEB Tallinna Maratoni stardis ja siis juba palju paremas vormis kui praegu. 

Õnneks päris vaeslapse rollis ei ole ka mina käesoleval nädalavahetusel. Juba homme võtan ma esimest korda osa Nike Noortejooksust. 4-kilomeetrine vanalinna jooksuvõistlus on väga mõnus viis laupäeva lõpetada.

Elan kõigile pühapäeval SEB Tallinna Maratoni jooksjatele kaasa ja loodan Teid kõiki raja ääres tervitada!

Minu Nike Noortejooksu stardimaterjalid


2 comments:

Unknown said...

Toredat Noortejooksu! Järgmisel aastal püüan ka Noortejooksust osa saada, eelmisest aastast ainult head emotsioonid. :) PS. Jooksusärk ilusam, kui eelmisel aastal.

Miina said...

Aitäh, oli tore :) Ja jooksusärk oli tõesti palju-palju kenam kui eelmine aasta. Loodetavasti on järgmisel aastal ka ilus särk :D