Sunday, September 22, 2013

Nädala kokkuvõte 16.09 - 22.09






Kilometraaž: jooks: 6,12 km

Räägin südamest ja südamega. Olukord on tõepoolest suhteliselt nutune. Seda põhjusel, et remont ei edene, kuigi suure osa oma vabast ajast küürin, värvin, lakin. Vähemalt uued aknad on nüüd ees! Loengusse ka väga ei jõua samadel põhjustel. Ja kui ma lõpuks koju jõuan, siis muremõtteid on nii palju, et välja külma kätte minek tundub ilmvõimatu. Kas tõesti on kalendaarselt veel suvi?! (Vähem kui 3 h pärast juba sügis).

Aga see üks jooks, mis mahtus sellesse nädalasse, oli hea enesetunde piiril olev jooks. Tahaks veel selliseid mõnusaid trenne. Aga tegelikult naudin ma intensiivsemaid treeninguid ka.

Ma ei hakka lubama, et järgmisel nädalal olen tublim, sest olen 3-l päeval lisaks loengutele tööl + järgmisest nädalast hakkame ka tapeetima!

Kui alguses oli plaan, et oktoobri alguseks oleme korteris sees, siis hetkel naljatame, et "jõuluks koju".

No comments: