Sunday, September 01, 2013

Jüri Jaansoni kahe silla jooks 9 km

 

















Ei osanud midagi loota ega oodata antud jooksust, kuna nädala sees sai taaskord intensiivselt remonti tehtud. Paras lakimürgitus oli ka reedest. Lisaks mitu korda olin öösel tööl - viimati reedene öö vastu laupäeva. Eriti puhanud ma just polnud. 

Start oli hommikul väga varakult (kl 7 alustas buss juba teed). Ja olin üpriski unine. Bussis oli suhteliselt ebamugav magada ja sõit tundus kuidagi megapikk. Kohale jõudsime 2 h enne stardipauku, mis võimaldas rahulikult enne jooksu tegutseda - tualetis käimine, stardimaterjalid, võistluspaigaga tutvumine, söömine, riiete vahetamine, pakihoid. Ka soojendust sai seekord tehtud jaa varsti suundusimegi stardikoridori.

Jooksust rääkides. Alguses ei saanud üldse minema, sest rahvamass ei liikunud. Umbes 3- ndast kilomeetrist oli rohkem ruumi liikuda, kuid selleks ajaks oli eufooria ja adrenaliin vaikselt kustunud, mistõttu tundsin jalgades mitte nii head minekut. Aga siiski tuleb edasi minna, ikka edasi! Viimased 2 kilomeetrit olid suhteliselt rasked, sest mõtted olid juba finiši peal. Ma spetsiaalselt üritasin kellaaega mitte vaadata. Rohkem jälgisin, et tempo oleks enam-vähem stabiilne. Ja kui ma siis lõpuks finišit nägin, siis panin täiega. Rahvas elas ka oluliselt jõulisemalt kaasa kui Narvas, mis jättis jooksust hea mulje. Päike muidugi kõrvetas terve jooksu vältel hoolimata ilmateatest, mille kohaselt pidi vihmane olema. Ürituse korraldamises oli tore see, et kõik oli käe-jala juures, lõpus sai ka suppi süüa. Ja üldse kõik tundus priima!

Aeg: 49:31:0 - olen rahul!! (Enne jooksu mõtlesin, et alla 54 võiks ikka joosta :D)
Üldkoht: 909 (1461-st)
Nkoht: 181 (510-st)
Vanuseklassi koht: 82 (227-st)
Keskmine tempo: 5:30 min/km
Keskmine pulss: 184 x/min
Max pulss: 194x/min

Nüüd peab rahulikult võtma ja keskenduma järgmise nädala tippsündmusele, milleks on MARATON!!

Ei mingit remonti! Võimalikult palju puhata! Õnneks ainult ühel korral on töö. Süüa korralikult ja kasulikke aineid! Vältida liigset närveldamist! Panna jooksuasjad varakult valmis! Geelid, batoonid, magneesium, viinamarjamahl + mineraalvesi! Ehk ka õlavarrekott?!


+ ma hakkan vaikselt peedimahla võludesse uskuma!

No comments: