Sunday, May 26, 2013

Nädala kokkuvõte 20.05 - 26.05







Võib öelda, et nädal kulges enam-vähem hästi. Kõiki jookse ma ära ei teinud, kuid lihtsalt aega ei ole: töö, kool, võistlus, haigusloo lihvimine. Ei tahtnud ka enne võistlust ennast megalt koormata. Ja tempojooks neljapäeval polnud ka väga edukas, kuid küll edaspidi tuleb paremini ;)

Nädala kilometraaž: 44,85 km (jooksu: 27,62 km)
Aeg: 4 h 23 min (jooks: 3 h 0 min 41 sek)

+ ratas: 15,23 km ( 53 min 8 sek)

Paf olümpiajooks oli ka tegelikult tore jooks. Ei olnud maastikku silmas pidades väga koormav. Väga mõnus!! Ja vähem kui 2 nädala pärast jooksen juba poolmaratonil!!!!!

PS: Tahan täna haigusloo lõpuks valmis teha!! Peab saama valmis!
PS2: Ostsin eile peale võistlust uued jooksusussid!!! Nii ägedad on!!! Pole veel kahjuks nendega trenni teha jõudnud. Uuel nädalal ehk ;)














PS3! Täna oli maailma ägedaim minu nimepäev. Ühtlasi oli see ka viimane tööpäev lastekliiniku vastuvõtus. Täna oli kuidagi eriti tore seal. Triin tõi mulle kooki, mina tõin kommi. Lapsed olid enam-vähem toredad ja L kinkis mulle õhtul lille. Ja heade sõnadega jään meenutama oma töökaaslasi: Tiiut, Triinut, Andreat, Larissat, Zinaidat ja Vaiket! Ehk siis lõpp hea, kõik hea. Sellega aga ei lõpe minu karjäär lastekliinikus. Uuest kuust olen juba uues osakonnas! Varsti räägin lähemalt!

No comments: