Monday, January 14, 2013

Nii äge!!!

Nädalavahetus Võrus kulges ülikiiresti. Ema, vend ja Lauri tulid külla. Läksin nende tulekuks jalgsi -15'C-ga linna. See oli suht hull temp, sest maad sinna on mingi 5 km vähemalt ja megakülm oli, kuid päike oli väga mõnna. Lauri jäi pühapäevaks ka minu juurde, kuid kuna tal esmaspäevast läheb praktika Viljandis edasi, siis õhtul läks ta tagasi Tartusse ja sealt Viljandisse.

Aga mida põnevat ma veel tahtsin rääkida..

1) Võitsin Parkmetsa jooksule mineku (see on jooks, mis toimub Tartus psühhiaatriakliiniku pargi juures)!!!! Juhuuu! Seega on kindlasti üks jooks sel aastal veel plaanis. Distants on 7 km. Nii lahe on võita:D

2) Sain täna opil jällegi assisteerida, ma suht pabistasin ja jälle oli ülipalav opilaua juures, kuid ma üritasin siis meele ärksa hoida ja vahetult enne oppi käisin saiakest ja kohvi ka pugimas. Üks teine kirurg oli täna. Operatsiooniks oli safenektoomia + varikektoomia. Polnud sellist lõikust varem näinud. Sain veidi neid käppasid hoida, kompressiooni avaldada ja lõpus lubas kirurg mul väiksemad haavad ise õmmelda, mis oli suht põnev, kuna ma pole kunagi midagi õmmelnud. Ma pean silmas kirurgilisi instrumente kasutades. Ok valetan, sõjas ja katastroofimeditsiinis sai veidi siga õmmelda, kuid see ei lähe arvesse. Nüüd ma sain PÄRIS inimest õmmelda ja ta oli suht ärkvel, sest talle oli spinaalanesteesia tehtud. Suht koba olin, sest sõlmed ei tulnud päris hästi välja ja käsi värises ja niit pudenes käest, aga ära ma need 2 haava tegin. NB! loe 3)

3) Pärast oppi opiõde ütles, et ta annab mulle pansionaadis harjutamiseks niidid, nõelahoidja ja pintsetid. Et ma edaspidi ennast kindlamalt tunneks. Peakski varsti hakkama harjutama!!

4) Ostsin täna endale uue pulsikella. Netist tellisin. Garmin forerunner 110!! Ma loodan, et see on superhea!!

Seniks tsauplau

No comments: